سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستان خالی پارس آرا در آستانه رقابت‌های لیگ برتر

مربی تیم پارس آرا شیراز گفت: این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ برتر از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، با حضور ۲ نماینده از استان فارس از جمعه ۱۹ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

در میان تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان، نام پارس آرا شیراز به چشم می‌خورد، تیمی که کار خود را با شرکت در مسابقات استانی آغاز کرد و با کم‌ترین امکانات توانست قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال بانوان را از آن خود کند و جواز حضور در مسابقات دسته برتر را به دست آورد.

نجمه برزگر مربی تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه هیچ حمایتی از تیم صورت نگرفته است، گفت: به علت نبود اسپانسر، از نظر مالی در شرایط خوبی قرار نداریم و بازیکنانم بدون هیچ قرارداد مالی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند، اما ادامه مسیر، بدون حمایت مالی بسیار سخت خواهد بود.

وی در خصوص آمادگی بازیکنان برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان تصریح کرد:بازیکنان بومی و غیر بومی تیم پارس آرا از تیرماه امسال تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

مربی تیم پارس آرا در رابطه با نخستین دیدار این تیم با شهرداری رشت هم بیان کرد: مطمئنا بازی نخست برای بازیکنان پارس آرا که نخستین تجربه خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند سخت خواهد بود، ولی با تمام وجود برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

حضور تیم پارس آرا در رقابت‌های لیگ برتر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.