رئیس هیئت فوتبال استان فارس گفت: با وجود مشکلات و کمبود امکانات، بانوان فوتبالیست فارس در مسابقات کشوری رشد چشمگیری داشته اند.

هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس در کارگاه مدیریت اجرایی بانوان هیئت فوتبال فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه بانوان فوتبالیست فارس با دست خالی در پی پیشرفت هستند، گفت: وجود برترین داور فوتبال و فوتسال بانوان کشور از فارس و حضور بازیکنان متعدد از این استان در تیم‌های ملی، قابل تقدیر و ستایش است.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس در خصوص افتخارات و عناوین کسب شده در بخش بانوان بیان کرد: وجود ۶ تیم لیگ برتری در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و لیگ نوجوانان، مرهون تلاش و زحمات مجموعه بانوان هیئت فوتبال استان فارس است.

در این کارگاه سعیده کشاورز نائب رئیس هیئت فوتبال استان فارس در رابطه با فعالیت‌های ورزشی سال گذشته بانوان فوتبالیست استان فارس گفت: برگزاری لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و جشنواره‌های فوتبال با ۲۵۰ شرکت کننده در سال ۹۶ و دوره‌های داوری و مربیگری فوتبال و فوتسال در سطح استان از دیگر اقدامات هیئت فوتبال استان فارس در بخش بانوان محسوب می‌شود.

وی در خصوص تقویم ورزشی سال ۹۷ فوتبال بانوان استان فارس افزود: مرداد ماه امسال مسابقات فوتبال در رده‌های سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال برای استعدادیابی و حضور در لیگ‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های رئیس هیئت فوتبال استان فارس در کارگاه مدیریت اجرایی بانوان هیئت فوتبال فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.