سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه روابط بین ایران و عراق در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه سلامت

سفیر عراق در ایران گفت: به دنبال توسعه هر چه بیشتر روابط در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه سلامت میان دو کشور هستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛راجح صابر عبود الموسوی  سفیر عراق در ایران در دیدار با رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آبادان گفت: علاقه میان ایران و عراق مثال زدنی است و این در حالی است که این علاقه در مواجهه با سایر کشورها چنین نیست.

وی افزود: وجود مقام معظم رهبری ایران برای منطقه یک نعمت است و ما در کشورمان عراق به این مهم به خوبی آگاهیم، رهبر معظم انقلاب همیشه گفته‌اند که عراق عزیز و محب ما است.

سفیر عراق در ایران با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه هر چه بیشتر روابط در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه سلامت میان دو کشور هستیم، گفت: علاقه مندیم تا تبلیغات وسیعی را در بخش حوزه سلامت و توریسم درمانی داشته باشیم.

راجح صابر عبود الموسوی  افزود: بایستی در این باره بخش دولتی به موضوع ارجاع بیماران به ایران به شکل مناسب و ساماندهی شده ای وارد عمل شود تا شاهد فعالیت افراد سودجو در این بخش نباشیم.

وی  گفت: عقیده دارم که برای توسعه توریسم درمانی در منطقه آزاد اروند نباید اجازه دهیم که عده‌ای سودجو به گردشگری سلامت آسیب برسانند.

سفیر عراق در ایران افزود: اگر بیماران عراقی از روند کیفیت درمان حوزه سلامت در ایران مطمئن شوند حتی اگر ۱۰ بیمارستان خصوصی و دولتی را نیز در منطقه آزاد اروند ساخته شود باز هم ظرفیت پذیرش بیشتر وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

توسعه روابط بین ایران و عراق  

برچسب ها: علوم پزشکی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.