سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل زندان‌های همدان تأکید کرد؛

لزوم انجام بازرسی‌های ناگهانی و شبانه از زندان‎ها

مدیر کل زندان‌های همدان بر انجام بازرسی‌های غیر مترقبه و شبانه از زندان‌های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسن محمد یاری مدیر کل زندان‌های همدان  در نشست هم اندیشی فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان همدان با اشاره به موارد امنیتی و نکات  لازم برای فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های همدان اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه سربازان وظیفه و پاسیاران از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت.

وی خواستار برگزاری هر چه بهتر این کلاس‌ها برای گروه‌های هدف شد و بر انجام بازرسی‌های ناگهانی و شبانه از زندان‌های استان تاکید کرد.

مدیر کل زندان‌های همدان بر تلاش و جدیت در کار همراه با رعایت نظم و آراستگی تأکید کرد و گفت: اولویت اول در زندان‌ها بحث امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: وجود یگان حفاظت برای امنیت زندان‌ها بسیار حیاتی و تأثیرگذار بوده و امنیت زیرساخت تمام اموری است که ما در زندان‌ها انجام می‌دهیم.

همچنین رسیدگی به وضعیت آسایشگاه سربازان وظیفه و افسران نگهبان، برگزاری نشست  پرسش و پاسخ فرماندهان یگان حفاظت زندان های استان با سربازان وظیفه، تشکیل پرونده شخصیت برای سربازان وظیفه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حضور فیزیکی فرمانده یگان حفاظت‌ها در داخل بندها، توجه ویژه به دستورالعمل اعزام و بدرقه زندانیان و مستندسازی کشفیات از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل زندان های همدان در این نشست بود.

در پایان  این نشست نیز فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان  دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل زندان های استان مطرح کردند و رهنمودهای لازم ارائه شد.

انتهای پیام/د.ا

بازرسی‌های ناگهانی و شبانه از زندان‎ها افزایش یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.