سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/05/14

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

1675...0938: حدود يك ماه است كه تعاونی نظام پرستاری سپردهای پرستاران زحمت كش جهت گرفتن وام را در حساب های خود بلوكه كرده و نه وام و نه سپردهاي پرستاران را می دهند. بنا به فرمايشات خود اختلاس نشده است و بودجه كم آورده اند. وام ها را نداده و سپردها را كه يكسال به حساب ايشان بوده را بدون سود و وام بر حسب الويت بندی سپرده پرداخت می كنند!.

 

6722...0910: ماشینم تا کیلومتر 150000 تا گارانتی تا تاریخ 4/10/1398 داره و بردمش نمایندگی شماره 1 سایپا می گویند که ماشین شما گارانتی نداره و این کارت به اشتباه صادر شده است. مگر می شود!!

 

7384...0913: چرا سراغ بازار ركود زده مسكن نمی روید؟ چرا قيمت انواع مصالح و ملزوماب مسكن از جمله تأسيسات آب و برق را نمی پرسد؟ كه ببيند آهن در سه ماه اخير 3 و نيم برابر شده؟  تأسيسات 2 برابر و...؟ خدا قوت قوه قضائيه و خدا قوت صدا و سيما!!

 

7696...0919: این گرانی ما را شرمنده خانواده کرده است. پنج سرعایله هستیم در روستاهای آوج نان خالی نداریم بخوریم شب روز گشنگی کشیدن در کشور امام زمان درست نیست. ما از رهبرمعظم انقلاب خواهش می کنیم ورود کند و این گرانیها را برچیند. ما پشت سر رهبر هستیم و کمک می کنیم. خانوادها از هم متلاشی می شوند و رفته رفته به علت نداری و گشنگی خودکشی را در پیش می گیرند.سید جلال هاشمی قهوج

 

0427...0913: در20 کیلومتری شرق اصفهان. شهرک صنعتی سگزی موقعی که خودروها از شهرک خارج می a,kn برای برگشت به شهر اصفهان باید مسافتی حدود 5 کیلومتر را طی کنند تا به دور برگردون برسند. قبلأ تقاطع بود ولی اون را برداشتند. بعضی از خودروها از خاکی وارد جاده اصلی می شوندکه بسیار خطرناک است. لطفأ رسیدگی کنید تا خدای ناکرده حادثه اتوبوس سنندج تکرار نشود. با سپاس . مردم دلسوز اصفهان

 

5425...0990: ساکن بابلم . ساکن شهری که حدودا ۲۰ روزی است تبدیل شده به جهنم گرما و دودی که حاصل آتش زدن کاه و گالش های شالی است. راه زندگی و فرار و کار بر ما بسته است. نه حالی مانده و حوصله ای. هیچ کس هیچ کاری نمی کند. برخی کشاورز نادان هم هرکاری دلشان می خواهد و هربلایی می خواهند سر مردم بی صدا و مظلوم دیگر می آورند. شما را به خدا به داد ما برسید.


4249...0912: در استان کردستان فقط یک دستگاه رادیوتراپی برای بیماران سرطانی هست که آن هم نزدیک به یک هفته است که خراب شده و بیماران سرطانی سرگردان شده اند. لطفا به گوش مسئولان برسانید. ممنونم

 

4504...0919: می خواستم ازتون بخوام به مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کنید. من ساکن پاکدشت هستم این دوره پول آب اومده برای ۸ واحد یک میلیون و چهارصد هزار تومان. رفتیم اداره آب می گویند که شما ۴ تا انشعاب کم دارید باید واحدی سه میلیون بریزید این جریمه انشعابه. حتی تو قبض هم نزدند. من کارگر از کجا بیارم. قبض برق اومده ۵۰ هزار تومان گاز ۱۰۰ هزار تومان . با تشکر منصور بسحاق . پاکدشت

 

6391...0916: چرا از بازار آهن گزارش تهیه نمی کنید. پیگیری کنید متولی این امر کیست که قیمت آهن دو برابر شده است و مسولین هم به فکر دزدی خودشون هستند و کاری به کارمردم بیچاره ندارند. فشار بیارند به آهن فروشان قیمت ها کنترول کنند و بیارن پایین.  لطفأ بازار آهن در اصفهان پیگیری کنید؟

 

5397...0919: من فروردین 97 گوشی شاهین جی ال ایکس پیش خرید کردم قرار بود آخر اردیبهشت تحویل بدهند که هر ماه به یک بهانه عقب می اندازند. فقط من نیستم به قول خودشون 3000 تا پیش فروش داشتن و شرکت اصلا پاسخ گو نیست. لطفا پیگیری کنید کافیه پیج اینستا این شرکت برید و پست های مربوط به گوشی شاهین کامنت هارو بخونید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.