سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه روز خبرنگار؛

نام ۸ خبرنگار شهید و یک خبرنگار مفقود الاثر از خراسان رضوی ثبت شده است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:نام ۸ خبرنگار شهید در خراسان رضوی به عنوان دلاور مردان عرصه رسانه از خراسان رضوی ثبت شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانسیدمجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان رضوی گفت: شهید حلم زاده ۱۷ آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان وشهید مجید حجتی به عنوان خبرنگار صدا و سیمای خراسان از تربت حیدریه در جریان انعکاس رشادت رزمندگان در آذرماه ۱۳۶۰ در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
وی تصریح کرد: همچنین شهید مهدی فرودی به عنوان تهیه کننده صدا و سیمای خراسان چهارم دی ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نام شهیدان گرانقدر 'علی اصغر محمودی، منوچهر سلطانی. حسین خدادوست' نیز به عنوان کارمندان صدا و سیما و 'شهید علی اکبر بزازان نوغانی' به عنوان صدابردار این رسانه در بایگانی بنیادشهید مشهد ثبت شده است.

سیدمجید حسینی گفت: شهید 'سیدمحمود سیدی بربر' از کارکنان روزنامه خراسان و همچنین عکاس مفقودالاثر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کاظم اخوان هم از جمله دلاورمردان عرصه رسانه هستند که نام و نشان آن‌ها در تاریخ درخشان ایثارگری این مرز و بوم ثبت است.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۱۳۹ شهید، ۴۸ هزار و ۶۷۱ جانباز و سه هزار و ۳۸۳ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
 
انتهای پیام// ن.ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.