سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی سرمایه اجتماعی مهمترین مسئولیت مدیران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ استاندار قزوین در همایش فرمانداران و بخشداران استان گفت: بازسازی سرمایه اجتماعی، تعامل و ارتباط نزدیک با مردم مهمترین مسئولیت مدیران در شرایط فعلی است.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: سرمایه اجتماعی بزرگترین و مهمترین عاملی بود که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی خود را نشان داد، اما این سرمایه در شرایط فعلی دچار خدشه و ضعف شده است.

استاندار قزوین تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران ضروری است که با قشر‌های مختلف در تعامل و ارتباط باشند و با صداقت و جدیت به آنان خدمت رسانی کنند.

زاهدی افزود: افزایش نقدینگی در جامعه از مسائل و چالش‌های مهمی است که بخشی از آن به پرداخت مطالبات شهروندان از موسسات مالی و اعتباری از سوی دولت دارد و بخشی نیز به پرداخت یارانه‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی ارتباط دارد و امروز شاهد اثرات این نقدینگی در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی هستیم.

استاندار قزوین با اشاره به سیاست‌های آموزش عالی در کشور گفت:: جهت گیری آموزش عالی به گونه‌ای است که همه دانش آموزان و متقاضیات تحصیلات عالی می‌خواهند وارد دانشگاه‌ها شده و در ادامه در یک شغل دولتی جذب شوند در حالیکه وضعیت اشتغال در جامعه به گوونه‌ای است که پاسخگوی این حجم از متقاضیان در بازار کار.

زاهدی گفت:کاهش سود سپرده‌های بانکی باعث سرریز شدن سرمایه‌ها به سمت مسکن به جای تولید و بعد از خروج آمریکا از برجام به سمت ارز و سکه و طلا رفت و بازار اقتصادی را ملتهب کرد.

استاندار قزوین تاکید کرد: در حوزه صنعت با فرسودگی ماشین آلات مواجه ایم که منجر به افزایش قیمت تمام شده کالا‌ها و فقدان بازار رقابتی شده است و برای برون رفت از این مساله باید بازسازی تکنولوژی واحد‌های تولیدی را جدی بگیریم.
انتهای پیام/.

 

تاکید بر خدمت رسانی بیشتر به مردم برای بازسازی سرمایه اجتماعی 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.