استاندار قزوین گفت: مدیران باید از انباشت مطالبات مردم در طول زمان پیشگیری کنند و بهترین راه کار آن تعامل با مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در همایش فرمانداران و بخشداران استان افزود: خدمت رسانی صادقانه و توام با اعتماد و احترام به مردم از انباشت مطالبات و به تبع آن از گسترش و تعمیق نارضایتی‌ها یشگیری می‌کند.

زاهدی با اشاره به عملکرد برخی مدیران اضافه کرد: امروز با ضعف مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی برخی مدیران مواجه هستیم که چالش‌ها و مشکلاتی را در پیشبرد و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کلان توسعه و دولت ایجاد می‌کند.

وی گفت: در حالی که باید به سمتی رفت که بوروکراسی‌های پیچیده اداری را کم کرده و حل مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی سریع و صادقانه را در دستور کار قرار داد.

استاندار افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد بدون اطلاع قبلی و اخذ مجوز از ستاد تسهیل برای قطع خدمات به واحد‌های تولیدی اقدام کند.

انتهای پیام/

برگزاری همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.