سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

میز خدمت در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛  صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی برنامه و بودجه و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت در اداره‌کل میراث فرهنگی استان افتتاح شد.

 معاون توسعه مدیریت برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مردم شريف استان هستیم، اظهار کرد: با افتتاح میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی استان رضایتمندی خوبی در خدمت‌دهی به مردم ایجاد می‌شود.
محمود هرمزی هدف از افتتاح میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان را خدمت آسان به مردم عنوان کرد و افزود: شعار میز خدمت هر ارباب جو یک میز جهت پاسخگویی است.
وی تصریح کرد: باید خدمات به صورت الکترونیکی شود تا مردم مجبور نباشند برای انجام کارهای اداری خودشان این اتاق به آن اتاق بروند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این آیین گفت: میز خدمت به منظور تکریم ارباب رجوع در این اداره‌کل افتتاح شده است.
محمود باقری با بیان اینکه دستیابی آسان و سریع به خدمات بخش‌های مختلف این اداره‌کل از دیگر اهداف افتتاح میز خدمت بوده است افزود: برای هر خدمت یک کارشناس در نظر گرفته است و دیگر ارباب رجوع نیازی نیست به دیگر طبقات ادارات مراجعه کند.
باقری تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی و انجام سریع خدمات از دیگر اهداف افتتاح میز خدمت است.

 انتهای پیام/غ

رعایت حقوق شهروندی با افتتاح میز خدمت

 

برچسب ها: حقوق شهروندی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شایان
۱۰:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
من مراجعه کردم به میراث فرهنگی واسه کاری جلومو گرفتن میگن کجا؟ 10 تا نیرو گذاشتن اونجا عملا بیکارن درصورتیکه تو حوزه خودشون بیشتر خدمت میکردن