سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح اشتغال فراگیر راهی برای مهاجرت معکوس روستاییان

کمیته امداد شهرستان پارسیان از ابتدای سال تاکنون ۱۹۵ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محسن نصرتی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹۵ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی افزود: ۴۳ درصد از وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت‌شده در حوزه خوداشتغالی و شغل‌های زودبازده برای مددجویان کمیته امداد شهرستان پارسیان پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان گفت: مابقی تسهیلات نیز در قالب هزینه‌های درمانی، تأمین مسکن، ازدواج، تحصیل و لوازم منزل نیازمندان هزینه شده است.
محسن نصرتی اجرای موفقیت‌آمیز طرح اشتغال فراگیر روستایی را عامل مهاجرت معکوس روستاییان از شهر‌ها به محل سکونت خود در روستا‌ها دانست.
وی گفت: تسهیل در پرداخت وام‌های خوداشتغالی بخش مهمی از نیاز‌های مددجویان مستعد اشتغال برای ایجاد فرصت شغلی و استقلال اقتصادی را تامین می‌کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان افزود: بسیاری از روستا‌های شهرستان به دلیل مهاجرت جوانان، خالی از سکنه یا دارای افراد کهن‌سال هستند که اجرای این طرح می‌تواند به توسعه و آبادانی روستا‌ها و مناطق محروم این شهرستان کمک کند.

نصرتی گفت: هزار و ۱۸۲ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارسیان هستند.

انتهای پیام/ر

پرداخت ۱۹۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پارسیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.