سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خرم آباد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت:۴۰۰ کیلوگرم تریاک در محور‌های مواصلاتی خرم آباد کشف و ضبط شد.

سردار مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: در مبارزه بی امانی که ۴۸ ساعت گذشته ماموران مبارزه با مخدر استان لرستان، با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر داشته اند، مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: در کشف ۲ باند و یک شبکه مواد مخدر منهدم شده و همچنین ۴ دستگاه خودرو توقیف و در این رابطه ۴ نفر دستگیر شده اند. این مواد مخدر از استان‌های شرقی بارگیری شده و مقصد این قاچاقچیان مرکز کشور بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: استان لرستان در سال جاری ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:۸ هزار و ۳۱۴ قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده اند و همچنین ۲۹ باند در ۷ عملیات برون استانی انهدام شده اند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: ۸۸ خودرو حمل کننده مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان در پنج ماه نخست امسال توقیف شده است و همچنین ۴۸۵ طرح موضوعی و منطقه‌ای در بحث مواد مخدر و جمع آوری معتادین در ۵۰  نقطه آلوده استان لرستان انجام شده است.

انتهای پیام/د

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در خرم آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.