سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست شاگردان آلگری در غیاب ستارگان/ دومین پیروزی پیاپی ایتالیایی‌ها مقابل بارسلونا

رقابت های دوستانه فوتبال جهان بامداد امروز شاهد برگزاری دیدار های مهمی در قاره های مختلف بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های اینتر نشنال کاپ بامداد امروز شاهد برگزاری 3 دیدار مهم در آمریکا و اروپا بود و تیم های یوونتوس ، اینتر میلان و آث میلان به ترتیب به مصاف رئال مادرید ، بارسلونا و لیون رفتند.

اینتر میلان 1 - 0 لیون

تیم فوتبال اینتر میلان در نخستین بازی در لچه ایتالیا به مصاف لیون رفت و با گل دقیقه 52 مارتینز موفق به شکست نماینده فرانسه شد. این تنها دیدار بامداد امروز از رقابت های اینترنشنال کاپ بود که به میزبانی اروپا برگزار می شد.

رئال مادرید 3 - 1 یوونتوس

کهکشانی ها و راه راه پوشان تورین در سومین دیدار سال خود بازهم شاهد به ثمر رسیدن 3 گل بودند. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دو بازی گذشته خود در سال 2018 هر کدام موفق شدند که یکبار مقابل حریف خود با 3 گل به برتری برسند.این بازی با حضور نزدیک به 72 هزار هوادار در آمریکا برگزار شد و شاگردان لوپتگی در غیاب ستارگان یوونتوس همچون : دیبالا ، رونالدو ، کاستا و بونوچی توانستند با 2 گل آسنسیو و یک گل بیل به برتری برسند.

آث میلان 1 - 0 بارسلونا

تیم فوتبال آث میلان موفق شد در آخرین بازی بامداد امروز با یک گل مقابل بارسلونا به برتری برسد. شاگردان گتوزو با این پیروزی دومین پیروزی پیاپی تیم های ایتالیایی مقابل بارسلونا را رقم زدند. این بازی با حضور نزدیک به 52 هزار هوادار به میزبانی آمریکا برگزار شد.

لیورپول 5 - 0 ناپولی

تیم های لیورپول و ناپولی در یک دیدار دوستانه بین المللی به مصاف یک دیگر رفتند و بندر نشینان لیورپول موفق شدند با 5 گل شکست سنگینی را به ناپولی تحمیل کند.

آرسنال 2 - 0 لاتزیو

توپچی ها لندن موفق شدند در یک بازی دوستانه بین المللی مقابل لاتزیو با 2 گل به برتری برسند تا در آستانه فصل جدید رقابت های لیگ جزیره به یک برد دیگر دست یابند.


بیشتر بخوانید:

شکست بارسلونا مقابل میلان در ثانیه های پایانی

پیروزی رئال مادرید مقابل یوونتوس با درخشش آسنسیو


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.