دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

کواچیچ راهی چلسی می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه چلسی در تلاشند تا در نقل و انتقالات تابستانی ، متئو کواچیچ بازیکن تیم رئال مادرید را جذب کنند.تیم چلسی به تازگی در تلاش بود تا آرون رمزی را از تیم  آرسنال به تیم خود آورد اما در مسیر این انتقال شکست خوردند و حالا اما در تلاش اندتا این بازیکن را که در فینال جام جهانی روسیه نیز حضور داشته است را به تیم خود آورد.تیم فوتبال منچسترسیتی نیز این بازیکن را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالات خود معرفی کرده و بی شک به رقیب اصلی چلسی در بازار نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد.

پاریس سن ژرمن تنها راه خروج مارسیال از یونایتد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنتونی مارسیال بازیکن تیم منچستریونایتد در تلاش  است تا در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کند و تنها باشگاه های چلسی و تاتنهام و پاریس سن ژرمن به دنبال جذب این بازیکن بودند. در ادامه اما مسئولان شیاطین سرخ از این انتقال جلوگیری کرده و اعلام کردند که مارسیال را به هیچ عنوان به حریفان خود همانند تیم های چلسی و تاتنهام نخواهند فروخت.با این حال باشگاه پاریس سن ژرمن به عنوان تنها تیم خواهان جذب این بازیکن تبدیل شده است.

ولخرجی چلسی برای ماندن کانته

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه چلسی در فصل جدید نقل و انتقالات در تلاش است تا با افزایش حقوق انگولو کانته از خروج این بازیکن جلوگیری کند.گفته می شود انگولو کانته یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی روسیه بوده و چلسی می خواهد با پرداخت هفته ای 290 هزار دلار، این بازیکن را در تیم خود نگه دارد و از سویی دیگر نیز ساری ، سرمربی جدید تیم چلسی به حضور این بازیکن در تیم تاکید بسیاری کرده است.

ویزا مانع پیوستن ویلیان به رئال مادرید شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه رئال مادرید از مدت ها پیش در تلاش بودند تا ویلیان بازیکن خط حمله تیم چلسی را جذب کنند، از سویی دیگر اما این بازیکن نتوانست ویزای مادرید اسپانیا را دریافت کند و از حضور در این باشگاه بازماند تا در بستن قرارداد با این تیم ناتوان باشد.این بازیکن 29 ساله اما باید پس از مدت ها تلاش برای حضور در رئال مادرید از این فکر بیرون آمده و چند روز دیگر برای چندمین بار متوالی در تمرین تیم چلسی حاضر شود.


بیشتر بخوانید: بازگشت کاپیتان مسی به تمرینات بارسلونا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار