سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروازه بان تیم ملی امید فوتبال:

ایران به دنبال صعود به بازی‌های المپیک است

مهدی امینی گفت: با تمام تلاش در مسابقات آسیایی بازی خواهیم کرد تا به هدفمان در المپیک دست یابیم.

محمد امینی دروازه بان تیم ملی امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: وضعیت تیم ملی امید برای بازی های آسیایی جاکارتا  بسیار خوب است. تمرینات به صورت پیوسته و هماهنگ پی گیری شده است. در عراق اردوی تدارکاتی برگزار شد. یک بازی دوستانه با تیم ملی زیر23 سال  عراق انجام دادیم که خوشبختانه موفق شدیم در یکی از بازی ها به پیروزی دست یابیم . تیم ملی اعزامی ایران  زیر 21 سال است و این یک موفقیت محسوب می شود.

کسب نتیجه ی مطلوب برای قدردانی

تمام تلاشمان را برای کسب بهترین عملکرد خواهیم کد تا با دست یابی به نتیجه ای مطلوب دربازی های آسیایی جاکارتا  قدردان زحمات فدراسیون و کمیته ملی المپیک باشیم و دل مردم را شاد کنیم .

عربستان رقیبی سرسخت در بازی های آسیایی

در گروه سختی قرار داریم ولی همیشه تیم ملی ثابت کرده است که در گروه های سخت تر عملکرد بهتری را خودمان نشان دهیم . در مرحله گروهی عربستان سخت ترین حریف ایران است.

معافیت سربازی در صورت قهرمانی

پس از  شنیدن خبر معافیت از سربازی در صورت قهرمانی  در مسابقات انگیزه ملی پوشان را بالا برده است و به حتم تلاش خود را برای قهرمانی خواهیم کرد . ما امیدوار به قهرمانی هستیم .

هدف اصلی تیم ملی امید دست یابی به المپیک 

ویژگی اصلی تیم ملی امید همدلی است . تیم هایی که قبلا در مسابقات آسیایی شرکت کردند، زیر 23 سال بودند و می توانستند سه سهمیه بزرگسالان را با خود همراه کند اما اکنون تیم ملی زیر 21 سال اعزام می شود . هدف اصلی تیم ملی صعود به بازی های المپیک پس از 46 سال است .ایران بهترین نمایش خود را در این بازی ها ارائه می دهیم تا بهترین نتیجه را کسب کند.


 بیشتر بخوانید : تاج: امید‌ها قهرمان شوند همه بازیکنانشان از سربازی معاف می‌شوند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.