سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

ورزش و جوانان ۱۰ شهرستان خراسان رضوی بصورت نمایندگی اداره می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره ورزش و جوانان ۱۰ شهرستان خراسان رضوی بصورت نمایندگی اداره می‌شوند که تلاش داریم اداره کل ورزش وجوانان در این شهرستانها دایر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست با رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بردسکن گفت:این 10 شهرستان بر خلاف تقسیمات کشوری، مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان قرار ندارد و تمام تلاش ما این است که ورزش و جوانان این 10 شهرستان را از حالت نمایندگی به اداره ارتقاء دهیم.
 
وی با بیان اینکه 11 شهرستان استان برای اولین بار از اعتبارات قانون متوازن کشور برخوردار شدند افزود: این شهرستان‌ها به خاطر یکسری شاخص‌ها ازاین اعتبارات بهره‌مند نبودند که امسال با اصلاح آن از این اعتبارات برخوردار شدند و فرمانداران استان نیز اعتبارات خوبی را به حوزه ورزش اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات و همایش بزرگ بازی‌های بومی محلی کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در اول شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود، گفت: این رویداد بزرگ ورزشی می‌تواند کمک خوبی به رشد و توسعه ورزش‌های بومی محلی داشته باشد.

صبوریان با اشاره به اینکه مسابقات وزنه برداری بانوان کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه خراسان رضوی در ورزش بانوان جایگاه نخست کشور را کسب کرده است.

وی گفت : استان خراسان رضوی در صدر تیم‌های ورزش بانوان کشور قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: اعزام تیم‌های بانوان به مسابقات، هزینه‌ای کم و مدال آوری بیشتری نسبت به آقایان دارد.

صبوریان با اشاره به تشکیل شدن مجمع خیرین حوزه ورزش در استان، ادامه داد: مجمع خیرین حوزه ورزش در بردسکن ظرف یک ماه آینده تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

وی گفت : استان خراسان رضوی با شناسایی نخبگان حوزه ورزش در شهرستان‌ها، می‌تواند تیم‌های مختلف ورزشی را به سطح ملی اعزام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضویافزود: علی رغم همه مشکلات و کمبود‌ها در حوزه ورزش استان، توانسته ایم برای شرکت در بازی‌های آسیایی، 19 نفر دررشته‌های مختلف ورزشی را اعزام کنیم که 6 نفر نسبت به دوره‌ی قبل بیشتر می‌باشد.

انتهای پیام // ف. ش
 

نشست رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بردسکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.