سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه شفابخش کمبود پارکینگ در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: کارکرد بهینه سیستم های حمل و نقل شهری، وابسته به وجود زیرساخت های لازم، قرارگیری مناسب اجزاء مختلف این سیستم و هماهنگی آن ها با یکدیگر است.

فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : مقوله پارکینگ به عنوان یکی از مهمترین عناصر حمل و نقل شهری، نقشی حیاتی در این میان دارد.

وی گفت: پارکینگ، یکی از سه عنصر اصلی حمل و نقل شهری است و کنترل صحیح آن جزء لازمه های مدیریت ترافیکی شهر ها به حساب می آید.

سرهنگ شیری ادامه داد: از مهمترین مشکلات حال حاضر کلان شهرها مشکل کمبود محل پارک وسایل نقلیه است به صورتی که زمینه ساز به وجود آمدن بخش مهمی مشکلات دیگر مانند آلودگی هوا، آلودگی های صوتی و همچنین باعث اتلاف وقت و هزینه شهروندان می باشد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: تعادل میان جمعیت و سرانه پارکینگ در شهر ها، مکان یابی نامناسب و عدم توزیع منطقی پارکینگ ها در سطح شهر، باعث به وجود آمدن پارک های حاشیه خیابانی، توقف های دوبل و سرگردانی اتومبیل ها برای پیدا کردن محل پارک و در نتیجه سبب ایجاد اختلال در رفت آمد و ایجاد ترافیک می گردد.

وی عنوان داشت :امروزه مشکل کمبود پارکینگ های در دسترس، معضلی بین المللی به حساب می آید که عدم توازن میان سرعت توسعه صنعت خودرو سازی و افزایش تقاضای استفاده از اتومبیل شخصی با گسترش زیرساخت های شهری و حمل و نقل عمومی، مهمترین دلایل این مسئله می باشد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با وجود وضعیت موجود از شهروندان انتظار می رود برای تسهیل در عبور و مرور علاوه بر استفاده از حمل ونقل عمومی به جای حمل ونقل شخصی ،از توقف های غیر مجاز که باعث ترافیک و تاخیر در عبور و مرور می شود خوداری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پارکینگ، یکی از سه عنصر اصلی حمل و نقل شهری است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.