سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهدای خلیج فارس افزایش می‌یابد

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عاطفه اسفندیاری صبح شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا از تجهیزات و امکانات موجود نهایت استفاده را برده و امیدواریم بتوانیم با یاری یکدیگر گام‌های مثبت و اساسی را در بیمارستان برداریم.

سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا برنامه‌ریزی منسجمی داشته و بتوانیم با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و همچنین وجود همکارانی متبحر در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و آموزشی بیمارستان گام برداریم.

وی افزود: تمام هدف ما ارائه خدمات باکیفیت به جمعیت تحت پوشش استان بوشهر است و می‌دانیم که اگر خدمتی در بیمارستان ارائه می‌شود حاصل کار جمعی و تیمی بوده و قطعا از عهده یک نفر بر نخواهد آمد.

اسفندیاری تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سطح رضایت بیماران و کارکنان مجموعه را افزایش داده همچنین توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی و خرد جمعی یکی دیگر از اهداف ما در بیمارستان است.

کادر توانمند در بیمارستان

رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: هدف ما در طول مدت خدمت در بیمارستان این بوده که ذره‌ای از اهداف حوزه سلامت خدشه دار نشده و در بدترین شرایط نیز بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

علیرضا حاجیونی افزود: خدا را شاکریم که اگر چه جان مردم در دستان ما بوده در حفاظت از آن کوتاهی نکرده‌ایم و در زمان خدمتم در استان بوشهر هیچ جای استان برایم از دیگری مهمتر نبوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین وجوه مدیریتی در بیمارستان وجود کادر مجرب و کارکرده در بخش‌های مختلف بیمارستان بوده که همه از توان بسیار بالایی برخوردار هستند و این نقطه قوتی برای مدیر بیمارستان محسوب می‌شود.

حاجیونی تاکید کرد: نظارت، آشنایی و حمایت همه جانبه رییس دانشگاه از بیمارستان باعث شده که بهترین خدمات در این مرکز به هم‌استانی‌ها ارائه شود و اگر عملی خیر در این مجموعه انجام شده ما تنها به عنوان واسطه‌های خیر عمل کرده‌ایم.

رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بیشترین انتظاراتی که از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در استان وجود دارد خدمات درمانی است و چیزی که بیشتر برای مردم مشهود بوده و به فوریت دوست دارند به آن برسند بحث درمان بوده و همین باعث نگاه ویژه به این مجموعه شده است.

وی بیان داشت: بی شک کار کردن در بزرگترین مرکز آموزشی درمانی با بیشترین گروه‌های مختلف آموزشی و با سطوح تحصیلاتی متفاوت بسیار لذت بخش بوده و در کنار کار‌های درمانی و آموزشی، کار با دانشجویان، اساتید، هیات علمی و همکاران زیبایی‌های خود را دارد.

در این آیین با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر معارفه شد و از خدمات دکتر علیرضا حاجیونی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.