امام جمعه دیر گفت: تاکنون در عزل و نصب‌های شهرستان دخالتی نداشته‌ام وهمواره توصیه کرده‌ایم که افرادی پایبند به اصول نظام، مردم‌دار، با تجربه و با روحیه جهادی بر سرکار بیایند.

در عزل و نصب‌های شهرستان دخالتی نداشته‌امبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت نمازجمعه اظهار داشت: تریبون نمازجمعه از یک سو منعکس کننده خدمات نظام و مسئولین و مواضع رهبری و از دیگر سو بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه و صدای مردم است.

وی افزود: در ۲۶ سال گذشته که بنده در این جایگاه امامت جمعه حضور دارم در زمینه مسائل فرهنگی و تقویت فرهنگ اعتقادی و دینی مردم و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه تلاش کرده ایم.

امام جمعه دیر ادامه داد: تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات متعدد و دعوت به ایستادگی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان از دیگر فعالیت‌های بوده که انجام گرفته است.

وی گفت: پیگیری مسائل و مشکلات حوزه آب، برق، صید ترال، احداث بیمارستان و دانشگاه از دیگر موضوعاتی بوده که در این سال‌ها دنبال کرده‌ایم.

حسینی با بیان اینکه تاکنون در عزل و نصب‌های مسئولان شهرستان دخالتی نداشته‌ام، یاد آور شد: با این حال همواره توصیه کرده‌ایم که افرادی پایبند به اصول نظام، مردم‌دار، با تجربه و با روحیه جهادی بر سرکار بیایند.

وی با بیان اینکه دشمن در برهه کنونی بدنبال ایجاد فشار اقتصادی، روانی و عملی بر مردم است، خاطرنشان کرد: آن‌ها با بزرگ نمایی مشکلات کشور می‌خواهند مردم را رو در روی مسئولان و نظام قرار دهند و پروژه براندازی را اجرا کنند.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به انتشار فراخوان مشکوک اجتماع خیابانی در فضای مجازی اضافه کرد: ما اعتراض را حق مردم می‌دانیم، اما تجمع خیابانی به نوعی بازی در زمین دشمن است که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بجای انتشار چنین فراخوان‌هایی روشنگری کنند.

وی درباره برجام بیان کرد: ترامپ توافقنامه بین المللی برجام را که مورد تایید سازمان ملل و کشور‌های اروپایی بود به آسانی زیر پا گذاشت و اگر ما دوباره با آن‌ها مذاکره و به فرض به توافق هم برسیم باز هم مثل آب خوردن تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند.

حسینی اضافه کرد: تنها خاصیت این مذاکره برای شخص ترامپ است که به دنیا اعلام کند ما با فشار مسئولان ایران را به میز مذاکره کشاندیم و برای ما غیر از اینکه خود را سبک کرده و مورد شماتت دوست و دشمن قرار دهیم هیچ دستاوردی ندارد.

امام جمعه دیر گفت: از همه خبرنگارانی که به عنوان چشمان تیزبین جامعه مسائل ومشکلات مردم را منعکس کرده و به گوش مسئولان می‌رسانند و بازتاب دهنده خطبه‌های نمازجمعه دیر و دیدگاه‌های بنده بوده اند تشکر می‌کنم و امیدوارم این ارتباط همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

دخالتی در عزل و نصب‌های شهرستان دیر نداشته‌ام

برچسب ها: نماز جمعه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.