سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی رتبه هفت کشوری را در صدور کارت هوشمند ملی دارد

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: با دریافت کارت هوشمند ملی توسط ۷۸/۸ درصد واجدین شرایط در آذربایجان غربی ، این استان رتبه هفت کشوری را در صدور کارت هوشمند ملی کسب کرد.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت : از آغاز اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی تاکنون برای یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۹۳ نفر در استان کارت هوشمند ملی صادرشده که این تعداد، ۷۸/۸ درصد واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی را شامل می شود.

محمد حیرت انگیز افزود: در این راستا آذربایجان غربی در بین سایر استان‌ها در رتبه هفت کشوری قرار دارد.

وی یادآور شد: در مجموع دو میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۲ نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در خصوص تکلیف افراد واجد شرایطی که موفق به اخذ این کارت نشده اند گفت:با عنایت به اینکه سال ۱۳۹۷ سال پایانی صدور کارت هوشمند ملی خواهد بود، این افراد  بایستی حداکثر تا پایان سال در اسرع وقت نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی از طریق ادارات پست و یا دفاتر پیشخوان اقدام نمایند و توصیه می‌شود به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند تا با ترافیک ثبت نام کنندگان مواجه نشوند .

محمد حیرت انگیز در ادامه اظهار کرد: کارت هوشمند ملی با هدف تسهیل فرآیند شناسایی، تصدیق هویت و حفظ امنیت اطلاعات فردی هر شهروند برای ورود به فضا‌های مجازی و مبادله خدمات به ویژه بهره مندی از انواع خدمات الکترونیکی طراحی شده است.

وی  یاد آورشد: طرح صدور کارت هوشمند ملی از سال ۱۳۹۱ با ارائه کارت هوشمند ملی برای مسئولین انتخابات همزمان با سایر استان‌ها در آذربایجان غربی نیز شروع شده است  و در سال ۱۳۹۷ پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/ح


صدور کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.