مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی استان، برای دریافت این کارت ثبت نام کرده اند.

محمد حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  تعداد واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی  را ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۴۶۳ نفر اعلام کرد و افزود : از این تعداد یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۸۰۵ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند که در واقع ۶۰/۸ درصد جمعیت واجد شرایط را شامل می‌شود.

وی در خطاب به مردم استان اظهار کرد : با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه به پایان اعتبار کارت های ملی نمونه قدیم در دست مردم باقی مانده است ضروری هست شهروندان هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام نمایند .

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی تصریح کرد : ظرفیت های ثبت نام در ایستگاه های خدمات شهروندی ارتقاء یافته است و مردم شریف استان با مراجعه به آدرس الکترونیکی  www. ncr.ir  و انجام پیش ثبت نام و سپس مراجعه به دفتر پست یا پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی انتخاب شده در مرحله پیش ثبت نام ، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام قطعی اقدام نمایند .

محمد حیرت انگیز افزود : بدیهی است در صورت عدم وجود مغایرت در مشخصات هویتی ، کارت هوشمند ملی مردم در کمتر از یک ماه صادر و آماده  تحویل می باشد که لازم است شهروندان محترم به محض دریافت پیامک آماده بودن کارت ، نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی خود از دفتری که ثبت نام کرده اند اقدام کنند .

وی یادآور شد : کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک است و ضروری هست مردم برای بهره مندی و همچنین دریافت آسان خدمات در بخش های مختلف ، کارت هوشمند ملی داشته باشند .

انتهای پیام/ح

ثبت نام برای دریافت کارت ملی در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.