سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۶ نیکوکار به فرزندان معنوی شهرستان سنقر

۶ حامی نیکوکار بیش از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای رفع مشکلات پیش رو به فرزندان معنوی خود در شهرستان سنقر کمک کردند.

امجدیان رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به کمک ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حامیان نیکوکار به فرزندان معنوی خود در این شهرستان گفت: این کمک ها از سوی 6حامی نیک اندیش برای رفع مشکلات پیش رو به ایتام و فرزندان محسنین اهدا شده است.

وی گفت: کمک های اهدایی این حامیان نیکوکار برای کمک به ازدواج، تعمیر مسکن، تامین هزینه های دارویی و خرید اقلام ضروری زندگی همچون آبگرمکن و تلویزیون هفت یتیم و فرزند محسنین سنقری اهدا شده است.

وی با یادآوری اینکه هم اکنون ۳۱۱ یتیم و فرزند محسنین در شهرستان سنقر از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند، ادامه داد: هزار و ۶۰۰ حامی خیر از این فرزندان نیازمند حمایت می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان دارای کد شناسه واریز اختصاصی هستند، افزود:کمک های نقدی حامیان با این کد شناسه بدون واسطه به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می شود.

امجدیان با یادآوری اینکه هر حامی ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا می کند، بیان کرد: حامیان خیر در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۸ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/د

 

بهره مندی 311 یتیم و فرزند محسنین در شهرستان سنقر از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.