سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی: از عملکردم راضی نبودم/ فولاد یکی از تیم های مدعی این فصل است

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: بعد از مدت ها بازی را شروع کردم و از خودم راضی نبودم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی داشتیم. در مقابل پرسپولیس و در آزادی بازی کردن سخت است. فکر می کنم آنها بهتر از ما بودند. به هوادارنشان تبریک می گویم. شرمنده هواداران فولاد شدیم ولی فکر می کنم می توانیم این نتیجه را جبران کنیم. به هر حال پرسپولیس از ما با تجربه تر بود و همین که بعد از گل اول فشار آنها بیشتر شد. با صحبت های پورموسوی کار را با انگیزه در نیمه دوم شروع کردیم اما متاسفانه خیلی بد موقع 10 نفره شدیم و بازی سخت تر شد. نتوانستیم خوب بازی کنیم.

او ادامه داد: از خودم راضی نبودم. بعد از مدت ها بازی را شروع کردم. در آخر فصل قبل در قطر یک آسیب دیدگی داشتم و امروز هم اذیت شدم. این اولین بازی من بود. معتقدم روز به روز شرایط من و تیم بهتر می شود و نتایج خوبی می گیریم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۳ - فولاد خوزستان صفر + حاشیه‌ها/ ۳ امتیاز شیرین شاگردان برانکو با دبل نعمتی


رفیعی در مورد حضورش مقابل هواداران پرسپولیس گفت: در هر صورت هوادارای پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند و جا دارد از آنها تشکر کنم که در این چند روز اخیر حرف و حدیث در مورد من زیاد بود.همه تماشاگرانی که من را می دیدند و هم هوادارانی در فضای مجازی پیغام می گذاشتند که با جان و دل مقابل پرسپولیس بازی کنم. خوشبختانه همگان می دانند که من صداقت و وجودان کاری ام را در نظر می گیرم.الانم خیلی ناراحتم که به این شکل شکست خوردیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه هنگام خارج شدن از زمین با برانکو صحبت کرد، گفت: بعد از تعویضم به برانکو خسته نباشید گفتم و بعد از آن برای هواداران فولاد دست تکان دادم و از آنها بابت ناراحتی‌شان عذرخواهی کردم. من از هواداران پرسپولیس و فولاد تشکر می‌کنم. تا الان در این فوتبال خودم را نشان دادم و هیچ وقت کم نگذاشته و نمی‌گذارم. الان بازیکن فولاد هستم و تمام توانم‌ را برای این تیم می‌گذارم.

او درباره اینکه قبل از دیدار با پرسپولیس درباره بازی کردن خود با پورموسوی صحبت کرده است یا نه، گفت: نه، صحبتی نکردم. با توجه به شرایط بدنی و مصدومیتم او تشخیص می‌داد که بازی کنم یا نه. من هم تمام تلاشم را کردم که دو هفته اخیر با استراحت و فیزیوتراپی به بازی برسم. من خودم دوست داشتم که مقابل پرسپولیس بازی کنم هر چند که خوب نبودم و با این شرایط بدنی سعی کردم تمام توانم را بگذارم.

رفیعی درباره شرایط فولاد در ادامه لیگ بیان کرد: مطمئن باشید این فولاد با توجه به شرایطی که دارد و حمایت هواداران می‌تواند موفق شود. خدا را شکر مدیریت باشگاه عوض شده و تفکرات جدیدی در باشگاه هست و بازیکنان باکیفیت و جوان خوبی داریم. قطعاً فولاد می‌تواند بدون شک یکی از تیم‌های خوب این فصل باشد.

انتهای پیام/

اظهارات رفیعی پس از دیدار مقابل پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.