سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همچنان در فاز آماده‌سازی هستیم و نیاز به هماهنگی بیشتر داریم، بازیکنانم نشان دادند بازی به بازی بهتر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: واقعا نیازی نیست که بگویم چقدر از این پیروزی بسیار خوشحالم.

ما مقتدرانه رقیب سنتی‌مان را بردیم. به عنوان یک مربی از یک موضوع دیگر هم خوشحال هستم و آن این است که در گرمای هوای تهران تمام دقایق بازی را به خوبی دویدیم و سه گل به ثمر رساندیم. علاوه بر سه گل ۵-۶ موقعیت خوب دیگر هم ایجاد کردیم. در حال حاضر در مقطعی از آماده‌سازی قرار داریم و انتظار داریم بازی به بازی بهتر شویم.

او افزود: متاسفانه کمال در این دیدار مصدوم شد که برای ما بازیکن بسیار مهمی است. اما طبق اطلاعاتی که کسب کردیم او به زودی به تمرین برمی‌گردد. تبریک می‌گویم که بازیکنانم پس از خروج کمال به خوبی تغییر تاکتیک دادند و بازی‌شان را از یک سیستم به سیستم دیگر تغییر دادند و نشان دادند که از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب آموزش دیده اند. بدون هیچ مشکلی از یک سیستم به سیستم دیگری انتقال دادند. واقعا بازیکنانم امروز یک بازی بسیار زیبا را به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از دو مهاجم برای این تیم بهتر نیست، گفت: ما قبل از آن هم با دو مهاجم بازی می‌کردیم منتها با یک روش دیگر. منشا خصوصیات دیگری دارد. ما این خوش شانسی را داریم که سیامک می‌تواند در چند پست بازی کند و پس از مصدومیت کمال ارنج تیم را تغییر دادیم و بازیکنان به خوبی از پس این کار برآمدند. ما با منشا پلن B را اجرا کردیم که برای هر تیمی خیلی مهم است.

او در ادامه راجع به وضعیت رادوشوویچ و اینکه بیرانوند تا چه زمانی نیمکت‌نشین این بازیکن است و همچنین نشان دادن علامت هیس به هواداران پرسپولیس برای دو مرتبه توسط رادوشوویچ، بیان کرد: من این را ندیدم. حتما شما بازی را نگاه کردید. در مورد بیرانوند خودتان می‌دانید که او در جام جهانی حضور داشت و عملا یک هفته پیش از لیگ به تمرینات ما ملحق شده است. طبیعی است که با هفت روز تمرین نمی‌تواند آمادگی بازیکنی که دو ماه تمرین داشته آماده باشد. ما تمرینات اختصاصی برای او داشتیم. به هر حال در این که او دروازه‌بان اول ماست شکی نیست. اما طبیعی است که زمان نیاز دارد. همه بازیکنانی که در جام‌جهانی بودند دیرتر تمرین‌شان را آغاز کردند و خیلی‌ها هنوز هم شاید شروع نکردند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بازی تهاجمی‌اش را ادامه می‌دهد، گفت: شما چه قولی می‌خواهید از من؟ من می‌توانم قول‌های زیادی دهم ولی عمل کردن به آن مهم است. به هر حال من مربی جدی هستم. همیشه و همه تلاش ما برای هواداران است. تا کنون دیدید که ما بسته بازی کنیم؟ این اتفاق نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ خودمان رخ نداده است. طبیعی است که برخی اوقات تیم حریف بازی را در دست می‌گیرد و به همین دلیل مجبور می شویم دفاع کنیم. اما فلسفه پرسپولیس برد در بیشترین تعداد بازی‌ها است و کسب بیشترین قهرمانی است. تا جایی هم که ممکن است بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نماش بگذاریم. در این فصل هم مقابل پدیده و فولاد زیبا بازی کردیم. در این بازی مشاهده کردید که آدام همتی و حسین پور بازی کردند اما زمان نشان می‌دهد که چه کسانی می‌توانند بیشتر به میدان بروند.زیرا بدون اتحاد و وحدت امکان رسیدن به بهترین نتیجه وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد اعلام شد

پرسپولیس ۳ - فولاد خوزستان صفر + حاشیه‌ها/ ۳ امتیاز شیرین شاگردان برانکو با دبل نعمتی


انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار