سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ روانی دشمن درناکارآمدنشان دادن نظام

امام جمعه انار گفت:دشمن با جنگ روانی می‌خواهد اینگونه القاء کند که دولت و حاکمیت توان کنترل و بهبود اوضاع اقتصادی را ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرانار  به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و گفت:دشمن با جنگ روانی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است و در نهایت می‌خواهد مردم را به تجمعات و اعتراضات خیابانی فراخواند.

وی افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دشمنان، هنوز ملت ایران را نشناخته اند و نمی‌دانند که در نظام اسلامی مردم یعنی حاکمیت و این دو هیچ گاه از هم جدا نبوده و نخواهد بود.
حجت الاسلام منتظری گفت:شرایط نابسامان اقتصادی، بخشی به فساد‌های اقتصادی و بخشی به ناکارآمدی بعضی از مسئولان دولتی و قضایی بستگی دارد.

امام جمعه انار یادآور شد:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تاکید نمودند مطالبات مردم این است که اگر مسئولی توانایی ندارد سریع عوض شود و نیرو‌های با انگیزه انقلابی و متخصص جایگزین آن‌ها بشوند.

وی افزود:باید گلوگاه‌های فساد در بانک ها، گمرکات، بنادرکنترل شود ،تیم اقتصادی دولت باید هماهنگ قوی و مقتدر برخورد کنند.
وی  گفت:از مسئولین دستگاه قضایی می‌خواهیم احکام مفسدان اقتصادی هرچه سریعتر صادر و به مجازات برسند که دیگران جرات سوء استفاده‌های کلان را نداشته باشند.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت:ملت ایران ضمن اینکه مطالباتش را درخواست میکند باید مواظب توطئه‌های دشمن هم باشد.

وی گفت:همه می‌دانند که دشمنان برای ما نقشه کشیدند لذا باید همه مواظب شیطنت‌های دشمن باشیم و با اتحاد و انسجام در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام منتظری  تصریح کرد: آن‌هایی که از گوشه و کنار در داخل و خارج از کشور مردم را به شورش و آشوب دعوت می‌کنند این‌ها دشمن قسم خورده ملت ایرانند.

امام جمعه انار در ادامه گفت:از جوانان و نوجوانان، دختران و پسران شهرستان  که در رشته‌های مختلف علمی. مذهبی، هنری و ورزشی موجب افتخارات برای شهرستان انار شدند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: در راستای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان انار کلینیک تخصصی دیابت افتتاح شد که از دکتر برجی و دکتر خانم عبداللهی و همه دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خیر محترم جناب آقای حاج اکبر ذوالفقاری تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
انتهای پیام/ح

آغاز جنگ روانی دشمن درناکارآمد نشان دادن نظام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.