سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان ؛

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست

امام جمعه زاهدان با بیان این که آمریکا و دولتمردان آن هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند،گفت: وقتی ترامپ توافق بین المللی برجام را نقض می‌کند دیگر چه دلیلی برای مذاکره مجدد با فردی عهد شکن و بی مسئولیت است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه های ظهر امروز گفت: رییس جمهور آمریکا می‌داند که زبان تهدید در برابرملت ایران راه به جایی نخواهد برد و پیشنهاد مذاکره اخیر وی هم فرار از عهد شکنی در توافق هسته‌ای است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  افزود: در چشم جهانیان و حتی شرکای اروپایی آمریکا، ترامپ فردی عهد شکن و مجرم است.

آیت الله سلیمانی با بیان این که آمریکا و دولتمردان آن هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند، افزود: وقتی ترامپ توافق بین المللی برجام را نقض می‌کند دیگر چه دلیلی برای مذاکره مجدد با فردی عهد شکن و بی مسئولیت است.

وی تاکید کرد: وحدت رویه بین مسئولان نظام تاکنون بی نظیر بوده و این نشان از موضع قاطعانه جمهوری اسلامی ایران در برابر دولتمردان نا اهل و نادان آمریکا است.

خطیب جمعه زاهدان همچنین به آغاز تحریم‌های آمریکا در چند روز آینده اشاره کرد و گفت:: مسئولان باید مدیریت اقتصادی و نظارت بیشتری در خصوص معیشت مردم داشته باشند.

آیت الله سلیمانی افزود: مطالبات حق مردم است و لازم است مدیران و مسئولان کشور قاطعانه در برابر فساد‌های اقتصادی بایستند و با مخلان اقتصادی و مفسدان برخورد کنند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.