امامان جمعه برخی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نمازجمعه شورای نگهبان را حساس‌ترین دستگاه قانونی کشور و مرکز حیاتی که مانع از انحراف در حرکت انقلاب اسلامی شده است عنوان کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان گفت: شورای نگهبان مانع از انحراف در حرکت نظام جمهوری اسلامی می‌شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام یوسف مرادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سراون اظهار داشت: حرکت انقلابی مردم در تبعیت از حضرت امام (ره) بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مهر تاییدی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: گفتگو و تعامل سازنده با دنیا، بسیار ضروری و ارزشمند است و هرگز نمی‌توانیم تحت عنوان تعامل سازنده با دنیا، اعتقادات خودمان مبنی بر نرفتن زیر بار ذلت و منت استکبار را فراموش کنیم.

امام جمعه موقت سراوان گفت: پیام ترامپ از سفر به کشور‌های مختلف صلح نیست؛ بلکه پیام سفر‌های او جنگ است.
وی تصریح کرد: نتیجه ارتباط عربستان با ترامپ، پیروی کورکورانه از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در مسلمان کشی است.

**رسانه‌های غربی به دنبال ترویج فرهنگ بی بندوباری در جامعه است

امام جمعه موقت ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: رسانه‌های غربی به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام محمد تقی افضلی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جمعه ایرانشهر اظهار داشت: بهترین الگو برای امت اسلام، اهل بیت پیامبر (ص) هستند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، افزود: شورای‏ نگهبان به‏ منظور پاسداری‏ از احکام‏ اسلام‏ و قانون‏ اساسی‏ از نظر عدم‏ مغایرت‏ مصوبات‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ با آنها، تشکیل شده است.

امام جمعه موقت ایرانشهر همچنین به سالروز افتتاح نخستین مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: در تیرماه ۱۳۶۲ مجلس خبرگان رهبری آغاز بکار کرد که بی ‏شک یکی از ارکان مهم و حساس نظام در مقابله با هجوم بی شائبه دشمنان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار