سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبگرفتگی حدود ۱۵ واحد مسکونی منطقه چهاردانگه ساری / ادامه بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی واحتمال وقوع سیلاب

بارش‌های رگباری موجب آبگرفتگی ۱۵ واحد مسکونی روستای چالو منطقه چهاردانگه ساری شد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بارش‌های سیل آسا دیروز در منطقه چهاردانگه ساری ۱۲ روستای این بخش را در معرض سیل قرار داد و موجب آبگرفتگی حدود ۱۵ واحد مسکونی در روستای چالو این منطقه شد.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب موجب خسارت به باغات دو روستا‌های برد و چالو منطقه چهاردانگه ساری و سوادکوه شد، گفت: راه‌های روستایی دچار سیلاب هم اکنون باز است و راهداران در حال ترمیم و پاکسازی جاده‌ها از گل ولای باقیمانده سیلاب دیروز هستند.

احمدی با بیان اینکه کارشناسان مدیریت بحران استان و مسکن و شهر سازی برای برآورد دقیق خسارت به  منطقه اعزام شده اند، گفت: جاده‌های مناطق سوادکوه و چهار دانگه ساری  تا فردا به طور کامل پاکسازی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه سیل خسارت جانی در دو شهرستان سوادکوه و منطقه چهار دانگه ساری به همراه نداشت، افزود: به دلیل گستردگی بستر رودخانه در شهر‌های پل سفید و زیرآب، سیلاب در بستر آن پخش شد و ارتفاع آب نیز به زیر دو پل نرسید .

وی گفت: براساس گزارش‌های کارشناسان هواشناسی وقوع بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی امروز و فردا نیز ادامه دارد و احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

احمدی از مسافران، گردشگران و کشاورزان خواست از اطراق در حریم رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌ها جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران توصیه کرد: روستانشینان ادوات کشاورزی و احشام را از مسیل‌ها دور و مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و محل عبور سیلاب‌ها در ارتفاعات و مسیر رودخانه در پایین دست خودداری کنند.

وی گفت: نیرو‌های هلال احمر، اداره راه و شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداری‌ها تا پایان بارندگی‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/آ


بارش‌های رگباری چهاردانگه و سوادکوه بدون تلفات

برچسب ها: حادثه ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.