سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزیر بهداشت:

خاش نیازمند ساخت بیمارستان جدید است

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به عمق بالای محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های سیستان و بلوچستان شهرستان خاش نیازمند به ساخت بیمارستان جدید است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قاسم جان بابایی  معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی حوزه سلامت اظهار داشت: به توسعه، تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان فعلی خاش کمک خواهیم کرد، اما در مجموع کل استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان از نظر تخت‌های بیمارستانی دارای شاخص‌های پایین تری نسبت به دیگر استان‌ها هستند.

وی بیان کرد: هم اینک کار اجرای طرح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان و ۱۸۰ تختخوابی سراوان در حال اجراست و در خاش نیز کار‌های توسعه‌ای خوبی انجام شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۶۰۰ یا ۷۰۰ تخت بیمارستانی را در سیستان و بلوچستان به بهره برداری برسانیم.

جان بابایی گفت: با توجه به عمق محرومیت ها، وسعت و جمعیت بالای سیستان و بلوچستان و نیز موقعیت جغرافیایی برخی نقاط مانند خاش ضرورت دارد که برای حل مشکلات و ارائه خدمات شایسته به مردم تدبیر کنیم.

وی هدف از سفر خود به شهر‌های سیستان و بلوچستان را پیگیری مصوبات، بازدید از طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان و نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام حوزه طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

ساخت بیمارستان در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.