سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله تروریستی به ورزشگاه نیوکمپ

رسانه های اسپانیایی مدعی شدند، اعضای یک گروهک تروریستی قصد داشتند داخل ورزشگاه نیوکمپ دست به حمله تروریستی بزنند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته رسانه های اسپانیا، گروه تروریستی که سال گذشته در مناطقی از شهر بارسلونا چند حمله تروریستی انجام داد،قصد داشتند سه روز بعد در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا یعنی نیوکمپ چنین حملاتی را صورت دهند.
به نوشته آاس، گروهکی که در روز 17 اوت 2017 در سه منطقه لاس رامبلاس، کامبریلس و تاراگونا دست به حملات تروریستی زد، قصد داشت سه روز بعد هنگام بازی بارسلونا- بتیس در ورزشگاه نیوکمپ در اولین روز فصل لالیگا چنین حملاتی را تکرار کند.
روزنامه اسپانیایی ال پریودیکو ادعا می کند که این گروه تروریستی قصد داشت در آن یکشنبه چند حمله را طراحی کرده بود، از جمله حمله به ورزشگاه بارسلونا.

پلیس در جریان تحقیقات مربوط به حملات 17 اوت چندین نشانه پیدا کرد که نشان می داد تروریست ها قصد حمله به نیو کمپ را دارند. کارآگاهان در تلفن همراه یکی از اعضای این گروه تروریستی جستجوی اطلاعات مختلف مربوط به برنامه های مسابقه و نحوه دسترسی به استادیوم، و همچنین تصاویر ورزشگاه را پیدا کردند.

یک منبع نزدیک به این کاراگاهان به ال پریودیکو گفت: "بسیار محتمل است که آنها می خواستند همانند مهاجمانی که در پاریس در وسط مسابقه تیم ملی فرانسه به استادیوم سنت دنیس حمله کردند، حملاتی صورت دهند."

علاوه بر این، یک فروشنده فروشگاه رسمی بارسلونا در این شهر به این روزنامه گفت که حداقل دو عضو این گروه از فروشگاه های او محصولات هواداری بارسا را خریداری کرده بودند تا روز حمله به عنوان هوادار وارد ورزشگاه شوند.


بیشتر بخوانید: 



انتهای پیام/


حملات تروریستی به ورزشگاه اختصاصی بارسلونا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.