هافبک اسپانیایی تیم بارسلونا از سران این باشگاه خواست دستمزد او را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نوشته مارکا سرخیو بوسکتس هافبک ملی پوش آبی و اناری ها خود را شایسته ی دریافت دستمزد بالاتری می داند و از مسئولان باشگاه بارسلونا خواسته است دستمزد او را افزایش دهند.
اولویت اول بارسا حفظ ساموئل اومتیتی است که رقم فسخ قرارداد او 60 میلیون یورو است و باشگاه های انگلیسی به راحتی از پس پرداخت آن برمی آیند.
اما موضوع دیگر در این باشگاه این است که سرخیو بوسکتس خواهان ارتقای حقوق خود شده است.
این هافبک ملی پوش ،که بدون شک یکی از بهترین های جهان در پست خود است، سپتامبر 2016 قرارداد خود را تا ژوئن 2021 (با گزینه ی تمدید به مدت دو سال دیگر) تمدید کرد.
اما این قرارداد را مشروط بر افزایش حقوق و دستمزد امضا کرده است.
از آن تاریخ ،تقریبا دو سال گذشته و دو مورد تاثیر گذار در بارسا درباره  پرداخت دستمزد اتفاق افتاده است. یکی خروج نیمار بود که خلاء قابل توجه ورزشی را در این تیم برجای گذاشت اما باشگاه را از پرداخت یکی از بالاترین حقوق ها خلاص کرد.
دوم این که تابستان امسال آندرس اینیستا می رود،و این به این معنا است که مسی و سوارز در رتبه اول و دوم لیست حقوقی باشگاه بارسلونا خواهند بود.
بوسکتس معتقد است که لیاقت آن را دارد که خیلی کمتر از این دو حقوق نگیرد. به همین دلیل او انتظار دارد که باشگاه در آینده‌ای نه چندان دور حقوقش را افزایش دهد.

بوسکتس بازیکن کلیدی تیم ارنستو والورده است و کاپیتان دوم فصل 2019-2018 بارسلونا خواهد بود. به همین دلیل این باشگاه تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد مشتریانی مانند پپ گواردیولا در منچسترسیتی مبلغ 200 میلیون یورو فسخ قرارداد این هافبک ملی پوش  را بپردازند و او را از نیوکمپ جدا کنند.

انتهای پیام/


بوسکتس دستمزد بالاتری می خواهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار