سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحانی‌فر در نطق میان دستور:

ترامپ به برجام برگردد بعد پیشنهاد مذاکره دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: آقای ترامپ به شما توصیه می‌کنیم که به برجام برگردید و سپس درخواست مذاکره با ایران را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن در نطق میان از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 مرداد) گفت: آمریکا بداند که ایران یک سرزمین بزرگ و با پیشینه فرهنگ غنی است که ملت قهرمان آن در فراز و فرودهای تاریخ غیرتمردانه مبارزه کرده اما هیچ گاه تن به ذلت نداده‌ است.

وی افزود: بدانید ایران با صلابت بر اساس قانونی اساسی با همه کشورهای دنیا با حفظ حقوق متقابل ارتباط داشته و اگر می‌خواهید با آنها مذاکره کنید با گانگستری  و زبان چاله‌میدانی نمی‌شود، آقای ترامپ به شما توصیه می‌کنیم که به برجام برگردید و سپس درخواست مذاکره با ایران را داشته باشید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن بیان کرد: ملت ایران چهار دهه گذشته با اهدافی بلند برای استقلال، آزادی و رفاه که نتیجه آن سعادت دنیوی و اخروی خویش باشد، انقلاب کردند اما پس از چهل سال اکنون چقدر به اهداف انقلاب و مطالبات مردم نزدیک شده‌ایم؟ در این مدت آزمون‌ها و خطاها چقدر فرصت‌ها و سرمایه‌های معنوی و مادی مردم را از دست داده‌ است.

سبحانی‌فر تصریح کرد:‌ متأسفانه عادت جریان‌های سیاسی این شده است که اشتباه‌های دولت‌های گذشته را به پای دولت‌های در حال خدمت بنویسند، همگی برای عدم موفقیت آن همچنان همت مضاعف نمایند تا جریان‌های سیاسی دیگر در انتخابات بعدی موفق شوند.

وی افزود: همکاران و مسئولان محترم آیا وقت آن نرسیده‌است برای بازگشت اعتماد مردم و جلوگیری از هدر رفت سرمایه بزرگ مردمی انقلاب فکر و چاره‌ای اندیشیده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: اگر مشکل ساختار اداره کشور است و اگر نیاز به اصلاح رویه‌ها و شیوه‌ها و ضرورت بازنگری قانون اساسی است راهکارها و چاره‌ آن را بیندیشیم و اگر ضرورتی به تغییرات نمی‌بینید از ظرفیت قانونی که منشور مردم و مسئولان نظام همان قانون اساسی بوده، بهره بگیریم و تمامی قوا به اجرای آن متعهد شده و جامعه عمل بپوشانیم.

سبحانی‌فر اظهار کرد:‌ بخشی از مشکلات و چالش‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم ناشی از عدم اجرای دقیق قانون اساسی است، در بحث اقتصادی بر اساس اصل 44 و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقتصاد کشور باید به مردم واگذار شود اما متأسفانه اینگونه نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
ترامپ را نباید جدی گرفت عهد شکنی بیش نیست