سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس واحد تهران‌جنوب دانشگاه آزاد خبر داد؛

همه دانشکده‌های تهران‌ جنوب تجمیع می شوند/ کوچ دانشجویان حقوق، مدیریت و حسابداری به ساختمان و‌لیعصر

علمایی درباره تجمیع واحد‌های دانشگاهی تهران جنوب گفت: به منظور سرویس دهی بهتر به دانشکده‌ها در ۲ مجتمع آموزشی ادغام می‌شوند.

جواد علمایی‌ رئیس واحد تهران‌جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تجمیع دانشکده‌های تهران‌جنوب گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در نظر دارد تا تمام واحدهای‌ این دانشگاه‌ را به صورت متمرکز‌ در بیاورد‌ و به دنبال این موضوع‌ دانشکده‌های واحد تهران‌جنوب به منظور ارائه سرویس‌دهی مناسب  تجمیع‌ خواهند شد.

وی  با بیان اینکه دانشکده‌های واحد تهران‌جنوب در 2 ساختمان تجمیع‌ می‌شوند، اظهار کرد: بخشی از دانشکده‌ها به اتوبان‌ آهنگ می روند و ساختمان جدیدی در کنار دانشکده‌ فنی‌مهندسی در حال احداث است و بخش دیگر آنها در مجتمع‌ ولیعصر‌ در کنار گذر اتوبان‌ امام‌علی و جنب بیمارستان‌ بوعلی‌ قرار خواهند گرفت.

کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده فنی در شهریور ماه

رئیس واحد تهران‌جنوب دانشگاه آزاد درباره‌ آماده‌سازی کلاس‌های این 2 مجتمع اظهار کرد: زمین‌های اطراف‌ دانشکده‌ فنی‌مهندسی خریداری‌ شده است و کلنگ‌‌زنی‌ آن شهریور‌ ماه آغاز خواهد شد و با توجه به صحبت‌ پیمانکار تا آخر سال ساختمان‌های دانشکده‌ فنی هم تحویل‌ داده می‌شوند.

تجمیع تمام دانشکده‌های واحد تهران جنوب تا آخر سال

علمایی‌ درباره ویژگی‌های  ساختمان ولیعصر‌ اظهار کرد: مجتمع ولیعصر‌ ساختمان‌هایی مدرن‌ و با امکاناتی‌ در شأن‌ دانشجو‌ و کلاس‌های درس مناسبی برای تحصیل دانشجویان دارد  و از اول مهر ماه میزبان دانشجویان سه دانشکده است.

رئیس واحد تهران‌جنوب دانشگاه آزاد ادامه داد: در راستای بحث‌ تجمیع‌ دانشکده‌های واحد تهران جنوب، دانشکده حقوق، علوم سیاسی، مدیریت‌ و حسابداری‌ به مجتمع‌ ولیعصر‌ انتقال داده شده‌اند و دانشجویان‌ این دانشکده‌ها از اول مهر ماه کلاس‌های خود را در مجتمع ولیعصر‌ برگزار خواهند‌ کرد.

وی یادآور شد: به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان در برخی از دانشکده ها و به منظور خدمات بهتر کار تجمیع را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم‌ تا پایان سال تمام دانشکده‌ها در این 2 مجتمع تجمیع‌ شوند و در اولین قدم دانشجویان رشته‌ حقوق، مدیریت و حسابداری‌ منتقل می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.