سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی چراغ‌های راهنمایی در زمان خاموشی ها/ نیاز به نصب سیستم برق اضطراری

رئیس پلیس راهور لرستان ضمن اشاره به خاموشی‌های مکرر چراغ‌های راهنما به علت قطعی برق، تجهیز این علائم به سیستم برق اضطراری را مطالبه جدی راهنمایی و رانندگی از شهرداری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  منوچهر مرادی، رئیس پلیس راهور استان لرستان با اشاره به قطعی برق و خاموش شدن‌های مداوم چراغ راهنما‌های سطح شهر اظهار کرد: با ورود به روز‌های گرم سال قطعی‌های برق نیز بیشتر شده است و این موضوع در اغلب تقاطع‌ها منجر به خاموش شدن چراغ‌های راهنما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه چراغ‌های راهنمای شهر به سیستم برق اضطراری متصل نیستند، ضمن اینکه از نبود چراغ راهنما‌های خورشیدی نیز بی‌بهره هستیم.

رئیس پلیس راهور لرستان نصب کلیه تجهیزات و علائم افقی و عمودی را در حوزه خدمات شهرداری عنوان و تصریح کرد: بار‌ها موضوع اتصال چراغ راهنما‌های شهر به سیستم برق اضطراری را با شهرداری در میان گذاشتیم که متاسفانه تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

مرادی بیان داشت: راهنمایی و رانندگی نقشی در خاموشی‌های چراغ راهنما نداشته و تنها وظیفه اعمال قانون را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه در زمان قطعی برق، برای نظم بخشیدن به ترددها، تعداد ماموران راهنمایی و رانندگی و گشت‌های ویژه را افزایش می‌دهیم، گفت: ماموران با کنترل دستی به کنترل و هدایت وسایل نقلیه می‌پردازند.

رئیس پلیس راهور لرستان در ادامه گفت: با قطع شدن برق و خاموش شدن چراغ‌های راهنما شاهد بی‌نظمی در تردد خودرو‌ها هستیم که این مهم اظهارنظر‌های راهور را در هنگام تصادف نیز دچار اشکال می‌کند.

انتهای پیام/د

 تجهیز علائم راهنمایی با برق اضطراری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.