تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در ایام خرید‌های نوروزی به منظور روانسازی و سهولت در تردد آغاز شد.

سرهنگ " منوچهر مرادی " رئیس پلیس راهور لرستان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گفت: همه ساله با نزدیک شدن نوروز، معابر و خیابان‌های شهر‌های استان همچون دیگر نقاط کشور شاهد تردد و تکاپوی شهروندان جهت خرید‌ها و مایحتاج عید باستانی نوروز می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در این ایام حجم تردد خودرو‌ها به خیابان‌های اصلی و مرکز شهر بشدت افزایش می‌یابد و نیاز است تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای جهت برقراری نظم و امنیت شهروندان به اجرا گذاشته شود.

پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: در این راستا پلیس راهور لرستان با بکارگیری تمامی ظرفیت پرسنلی و خودرویی خود اقدامات لازم را جهت تردد آسان شهروندان انجام می‌دهد و علاوه بر کارکنان انتظامی راهور مستقر در سطح شهر کلیه نیرو‌های ستادی نیز مضاف بر خدماتی که در ساعات اداری به شهروندان ارائه می‌دهند بعدازظهر‌ها به سطح شهر آمده و مشغول فعالیت می‌شوند.

سرهنگ مرادی در پایان از شهروندان عزیزی که در این ایام جهت خرید‌های نوروزی به مرکز شهر مراجعه می‌نمایند درخواست کرد؛ حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و چنانجه از وسیله شخصی نیز استفاده می‌کنند به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و با صبوری و رعایت حقوق دیگران در روانسازی ترافیک مشارکت کنند.

انتهای پیام/د

پلیس راهور در ایام خریدهای نوروزی  برنامه هایی دارد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.