سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام مطرح کرد؛

یکی از نیازهای اساسی استان تجهیز امکانات پایگاه انتقال خون

استاندار ایلام یکی از نیازهای اساسی استان را تجهیز و برورسانی امکانات پایگاه انتقال خون برشمرد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم در این مسیر توفیق داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر سه شنبه شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیر و تعدادی از کارکنان انتقال خون استان ایلام به مناسبت ۹ مردادماه سالروز اهدای خون اظهار کرد: کارکنان خدوم این مجموعه همواره در حال آماده باش بوده تا نیازهای خونی مردم استان و حتی سایر استان های کشور را نیز تامین کنند.

وی با اشاره به بروز زمین لرزه های متعدد در استان کرمانشاه طی سال گذشته تاکید کرد: مردم نوع دوست استان با توجه به زخمی های این حادثه طبیعی و نیاز خونی با اهدا آن نقش مهمی در تامین نیازهای خونی زلزله زدگان داشتند و در این میان کارکنان پایگاه انتقال خون نیز با حضور در مناطق آسیب دیده به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

استاندار ایلام یکی از نیازهای اساسی استان را تجهیز و برورسانی امکانات پایگاه انتقال خون برشمرد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم در این مسیر توفیق داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط استان و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز با کشور عراق و در کنار ان موضوع اربعین و تردد میلیونی زائران لزوم تامین نیازهای خونی مردم استان و زائران را دوچندان می کند.

استاندار ایلام ابراز داشت: کارشناسان همواره بر اهدا خون توسط افراد در طول سال و نقش آن در سلامتی تاکید می کنند و باید هرچه بیشتر در زمینه اهدا این مایه حیات و تجلیل از اهداکنندگان مستمر خون تلاش کنیم.

وی همچنین خواستار استفاده از شیوه های جدید در زمینه اهدا خون مطابق با استانداردهای بین المللی شد.

انتهای پیام/ب

وضعیت تجهیز پایگاه انتقال خون ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.