سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن فرصت اقامت چندروزه‌ برای مسافران در روانسر

فرماندار روانسر گفت: درصدد فراهم شدن فرصت اقامت چندروزه‌ برای مسافران در این شهرستان هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ویسمرادی فرماندار روانسر از بازدید ۶۳ هزار نفر از غار قوری‌قلعه خبر داد و گفت: درصدد فراهم شدن فرصت اقامت چندروزه‌ای برای مسافران در این شهرستان هستیم.

وی گفت : حوزه شهرستان روانسر ظرفیتهای گردشگری خوبی از جمله سراب روانسر، ارتفاعات شاهو، غار قوری قلعه، غار کاوات و بوم گردی روستاهای حوزه شهرستان دارد.

ویسمرادی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از مجموعه های تفریحی روانسر و ۶۳ هزار نفر از غار قوری قلعه بازدید کرده اند.

ویسمرادی بیان کرد: در طول دو سه سال گذشته حدود دو میلیارد تومان برای ساماندهی مجموعه بیرونی غارقوری قلعه هزینه کردیم و علاوه بر ساماندهی سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها را توسعه و آلاچیق های جدید را ایجاد و مشکل دفع فاضلاب مجموعه را حل کردیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی غرفه را اضافه کردیم اما برای توسعه شهربازی و تله کابین و ایجاد رستوران ها و سویت های اقامتی به دنبال جذب سرمایه گذار از بخش خصوصی یا جذب اعتبارات دولتی برای توسعه زیر ساختها هستیم.

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه سرسبزی و پوشش جنگلی ظرفیتهای خوبی برای جذب گردشگری این منطقه فراهم کرده افزود: در طول سال رقم قابل توجهی گردشگر در حوزه شهرستان و مناطق اورامانات جذب می شوند که بیشتر در غار قوری قلعه و سراب روانسر حضور پیدا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان روانسر شماری از روستاها دارای سوابق تاریخی ثبت شده هستند که مورد نظر قرار می گیرند و گاهی افراد خاصی از این اماکن دیدن می کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازدید ۶۳ هزار نفر از غار قوری‌قلعه

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.