زیارت‌‌اولی‌ های کرمانشاهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

موسوی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : 70  نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم استان هم‌زمان با دهه کرامت به اردوی زیارتی، تفریحی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت : در اجرای شیوه‌نامه اجرایی سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی ویژه دهه کرامت با همکاری آستان قدس رضوی، اداره کل استان خراسان رضوی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش 70 نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم استان کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام شدند.

موسوی افزود : این دانش آموزان از میان شهرستان‌های گیلانغرب،قصرشیرین، دالاهو، سنقر، صحنه، بیستون، ثلاث باباجانی، جوانرود و نواحی سه‌گانه آموزش و پرورش استان و از دانش‌آموزان محروم و ممتاز درسی و اخلاقی دختر متوسطه دوم انتخاب شده‌اند که به زیارت آستان قدس رضوی اعزام شدند.

وی ادامه داد : این اردوی زیارتی همزمان با دهه کرامت در اردوگاه تربیتی ثامن الحجج (ع) به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و به منظور بسترسازی مناسب برای استفاده از شیوه‌های مناسب و عملی در تقویت هویت اسلامی – ایرانی برگزار گردید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اجرای سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی ویژه دهه کرامت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.