سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در گیلان

طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی از امروز در پایانه‌های باری گیلان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با مشارکت شرکت‌ها و برند‌های برتر تولیدی، طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی را در پایانه‌های باری گیلان  آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است افزود:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن های صنفی رانندگان شهرستان ها مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه حرفه رانندگی جز مشاغل سخت است گفت: در تلاشیم تا با حمایت‌های مختلف رضایتمندی هرچه بیشتر رانندگان را فراهم کنیم.

محمدرضا نازک‌کار از تداوم پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی برای رانندگان خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده تا رانندگان نگرانی خاصی در این مورد نداشته باشند.

وی به فعالیت ۳ پایانه باری بزرگ در شهرستان‌های رشت، بندرانزلی و آستارا اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر۸هزار راننده در  ۱۶۸شرکت باربری در حوزه باربری و حمل و نقل، امر انتقال انواع کالا‌ها و خدمات از مبداء استان گیلان به سایر نقاط فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.