سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاوراستاندارخراسان رضوی در امور ایثارگران:

نارضایتی در حوزه درمان خانواده شهدا و‌ایثارگران پذیرفته نیست

مشاوراستاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه قرارداد بابیمه بسته شده هیچ توجیهی برای نارضایتی در حوزه درمان خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفته نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فتحی نیا مشاوراستاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران  در شورای هماهنگی امور ایثارگران در تربت جام افزود: هدف از تشکیل این شورا درک بهتر و واقعی تری از دغدغه و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگرای است تا نسبت به گذشته مدیران یک اهتمام ویژه تری برای رفع مشکلات آنان در دستور کار قراردهند.

وی ادامه داد: همه ما در هر موقعیتی که قرارداریم مدیون شهید و تلاش جامعه ایثارگری هستیم واگر به درستی در کنار ایثارگران بودیم پس چرا این همه گلایه، دغدغه و کار بر زمین مانده از سوی ایثارگران داریم.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: بحث اشتغال، مسکن، درمان، مناسب سازی معابر، ساماندهی گلزارشهدا شش دغدغه جدی و‌اساسی جامعه ایثارگری است.

فتحی نیا ادامه داد: بیش از۷۰هزار فرزند شاهد و جانباز بالای ۲۵درصد با مدارج دانشگاهی آماده به کارداریم و ودر گام اول پنج هزار تا پایان امسال باید فکری برای اشتغال آنان برداریم.

وی افزود: مدیران اجرایی همانطور که برای فرزندان خود دغدغه دارندبه همان اندازه برای جامعه ایثارگر تلاش کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: در تربت جام ۴۷ نفر فرزند ایثارگر بیکار داریم که به همت مدیران اجرایی برای آنان باید شغل ایجاد شود.

فتحی نیا با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا تاکید کرد: بنیاد شهید هرشهرستان با کمک شهرداران، بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی و با کمک منابع دولتی نسبت به ساماندهی گلزار شهدا به صورت جهادی وبسیج گونه عمل کند.

وی تاکید کرد: مدیران اجرایی هر قدمی که بر می‌دارند به فکر سالمندان، معلولان و جانبازان برای مناسب سازی معابر و‌سازمان‌ها باشند.

انتهای پیام//ز. ج
 

 

سفر مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران  به تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عظیم
۰۹:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام فاصله حرف تا عمل کمتر از فاصله زمین تا خورشید نیست . در حرف خانواده ایثارگر را به عرش می برید ودر عمل هزینه پرستار یک مادر 80ساله وناتوان جسمی وتنهاونیاز مند مراقبت راقطع می کنند .