سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های فرهنگی و مفاخر شیراز در پایانه‌ها به مسافران معرفی شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل شیراز گفت: پایانه‌های مسافربری فضای مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر شیراز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نواب قائدی رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز در از بخش‌های مختلف پایانه امیرکبیر، خواستار بازنگری طراحی داخلی و چیدمان باجه‌ها و غرفه‌های تجاری شد و گفت: این مهم باید به طور ویژه اجرایی شود و محل مناسبی نیز برای استراحت مسافران به‌خصوص بانوان پیش بینی شود.

وی افزود: اجرای نشدن سقف کاذب باعث هدر رفت انرژی زیادی می‌شود که باید نسبت به اجرای آن اقدام شود.

قائدی بر لزوم رتبه بندی شرکت‌های حمل و نقل برون شهری تاکید کرد و گفت: دفاتر و باجه شرکت‌ها نیز به تناسب اهمیت و فعالیت شرکت به آن‌ها اختصاص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: محوطه ترمینال فضای مناسبی برای ایجاد مبلمان شهری و المان‌های فرهنگی و تاریخی شهر جهت شناساندن اماکن و شخصیت‌های برجسته تاریخی و فرهنگی شهر شیراز و ایجاد فضایی برای استفاده مسافران از این امکانات است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت محوطه پایانه برای احداث کارواش و جایگاه سوخت گفت: با این اقدام علاوه بر درآمدزایی برای پایانه و سازمان، امکان ارائه خدمات مناسب به ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری میسر می‌شود.

قائدی افزود: پارک خودرو‌های شخصی در بلوار امیرکبیر، توقف مسافربر‌های شخصی و تاکسی‌های درون شهری در ورودی ترمینال و سرعت وسایل نقلیه در بلوار امیرکبیر مشکلات زیادی را به همراه داشته است که باید با هماهنگی با پلیس، نظارت بیشتری صورت گیرد و نسبت به ایجادسرعت گیر و یا نصب دوربین نظارتی در آن محدوده نیز اقدام شود.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح مهدیه _ امیرکبیر بسیاری از این مشکلات رفع خواهد شد.
انتهای پیام/ر

بازدید عضو شورای شهر از پایانه امیرکبیر

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.