سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار برای افتتاح فرهنگسرا کرمانشاه

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در آینده ای نزدیک فرهنگ سرای کرمانشاه افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در آینده ای نزدیک فرهنگ سرای چهارم کرمانشاه در شهرک کارمندان افتتاح می شود.

وی گفت : در حوزه آموزشهای عمومی و تخصصی آموزشهای عمومی در قالب چهار مهارت زندگی، مهارت اجتماعی، مهارت رفتاری و حقوق شهروندی در هر سه فرهنگ سرای فعال شهرداری اعم از گل نرگس در ابتدای شهرک ژاندارمری، شهر در چهار راه مطهری و کوثر در ابتدای گذرنامه ۲۲ بهمن در حال ارائه است.

عبدالمالکی افزود: یک سری آموزشها نیز تخصصی است که در قالبهای مختلف هنری اعم از هنرهای تجسمی تا قالب آموزشهای کودکان، کودک و شهروند الکترونیک ارائه می شود و در واقع مجموعه آموزش های تخصصی و عمومی قریب ۸۰ سرفصل را شامل می شود که سهم قابل توجهی در اوقات فراغت دارد.

وی افزود : چند کار ویژه هم در حوزه برنامه ای در حال انجام است که در این میان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه، قصه های مشترک در قالب قصه های شیرین کرمانشاه در روزهای پنجشنبه در هشت مرکز برگزار می شود.

عبدالمالکی گفت : در ساعات مختلفی از روزهای پنجشنبه در 2 مرکز کانون و سه مرکز کتابخانه ای و سه مرکز فرهنگ سرا میزبان خانواده ها برای ترویج قصه گویی هستیم که سهم بالایی در یادگیری فرزندان دارد و از حوزه های مهم تربیتی است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ترویج فرهنگ قصه گویی برای مردم

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.