سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه توانمند سازی بانوان اقتصادی و اجتماعی زنان خود سرپرست 

عضو هیات علمی گروه پژوهشی جامعه شناسی جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت:سازمان جهاد دانشگاهی برای برگزاری دوره های آموزشی در جهت توانمند سازی زنان خود سرپرست کرمانشاهی برای خود اشتغالی تلاش می کند.

ساجده واعظ زاده عضو هیات علمی گروه پژوهشی جامعه شناسی جهاددانشگاهی کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: کار گروه پژوهشی جامعه شناسی سازمان جهاددانشگاهی استان و دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه به دنبال انعقاد قراردادی وبرگزاری دوره های آموزشی در جهت توانمند سازی زنان خود سرپرست کرمانشاهی برای خود اشتغالی تلاش می کند.

وی بیان  کرد:این کارگاه با هدف ایجاد انگیزه و نگرش های مورد نیاز برای اقدام به خود اشتغالی اجرا شده است .

واعظ زاده با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این کارگاه در صورت تمایل به سازمان اشتغال جهاددانشگاهی ( ستفا) معرفی می شوند، گفت:زنان خود سرپرستی هم که تمایلی به ثبت نام جهت طرح خود اشتغالی ندارند برای فراگیری مهارت مورد علاقه به فنی و حرفه ای یا آموزشگاههای آزاد معرفی می شوند .

وی افزود: محورهای کارگاه های با عناوین آشنایی با الگو ی نوین توسعه مشاغل خانگی ، ضرورت افزایش انگیزه های خود اشتغالی در دنیای امروز ، آشنایی با حوزه های خود اشتغالی و راه های موفقیت آن ، موانع و چالش های خود اشتغالی با نظر اساتید و صاحب نظران طراحی شده است و سعی کرده ایم از کار آفرینان استان و افراد موفق از جنس خود بانوان برای آموزش در این کارگاه استفاده کنیم .


انتهای پیام/ز


ایجاد انگیزه و نگرش های مورد نیاز برای اقدام به خود اشتغالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.