سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی فرهنگیان خوزستان از تسهیلات زیارتی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 300 میلیون ریال تسهیلات به منظور سفرهای زیارتی به فرهنگیان خوزستانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدتقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بانک سامان به عنوان بانک عامل آمادگی خود را برای صدور کارت های اعتباری تسهیلات زیارتی به منظور همکاران فرهنگی اعلام کرده است، بیان داشت: اعتبار اختصاص یافته به این کارت های بانکی 300 میلیون ریال خواهد بود و همکاران می توانند به اندازه اعتبار کارت از فروشگاه های طرف قرارداد واقع در شهرهای زیارتی کشور خرید کنند.

وی بازپرداخت این تسهیلات زیارتی را به صورت معین و با سود 18 درصد عنوان و تصریح کرد: همکاران برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند به واحدهای تعاون و امور رفاهی مناطق و نواحی خود مراجعه نمایند.

تقی زاده در ادامه با بیان اینکه طرح جامع تسهیلات زیارتی جهت فرهنگیان خوزستانی در حال اجرا است، اذعان داشت: همکاران فرهنگی خوزستانی می توانند در زمان مدت سفر زیارتی خود از خدمات رفاهی هتل های طرف قرارداد آموزش و پرورش خوزستان استفاده کرده و مبلغ خدمات را به صورت اقساط بازپرداخت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان جامعه هدف طرح جامع تسهیلات زیارتی را همه همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اختصاص تسهیلات به فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.