سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت مستمر بر بازار آذربایجان غربی با ۱۴۰ بازرس و کارشناس فنی

حدود ۶۶ هزار مورد بازرسی طی سال جاری به منظور پایش بازار وقیمت‌ها از واحد‌های صنفی آذربایجان غربی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت :در این زمینه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف تشکیل و از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۳ تخلف محرز شد.

اسکندری با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی ارسالی به تعزیرات حکومتی بالغ بر ۴۸۵میلیارد ریال بوده است افزود: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۲ درصد افزایش در بازرسی ها، ۲۳ درصد افزایش در تشکیل پرونده و ۲۲ درصد افزایش در تخلفات مکشوفه و ۲ هزار و ۳۴۹ درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده‌ها بوده است.

وی در زمینه شکایت مردم استان هم بااعلام اینکه یک هزار و ۲۸۵ مورد شکایت در این مدت واصل شده اضافه کرد: در بررسی‌های انجام گرفته ۵۶۵ شکایت تخلف تشخیص داده شده و در ۶۱۸ مورد هم متشاکیان تبرئه شدند. هم چنین ۱۰۲ مورد هم اکنون در حال بررسی است. بیشتر شکایت‌ها هم مربوط به گرانفروشی، تقلب و درج نکردن قیمت بوده است.

اسکندری در ادامه بابیان اینکه ۱۴۱ بازرس وکارشناس فنی نظارت و پایش بازار را به صورت مستمر انجام می‌دهند گفت:مردم می‌توانند درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی وتقلب، درج نکردن قیمت و صادرنشدن صورتحساب می‌توانند آن را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

اجرای طرح نظارت و پایش بازار در آذربایجان غربی

برچسب ها: استانداری ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.