سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ دستگاه کلینیک دندان پزشکی سیار در اختیار محرومان قرار گرفت

دبیر ستاد گروه‌های جهادی وزارت بهداشت و درمان گفت:۸۰ دستگاه کلینیک دندان پزشکی سیار در مناطق محروم ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛تاج فرد دبیر ستاد گروه های جهادی وزارت بهداشت و درمان دوشنبه شب در حاشیه اردوهای جهادی بسیج سازندگی گفت:ستاد فعالیت های جهادی وزارت بهداشت در حوزه سلامت از یک سال گذشته فعال شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه ۵۷ دانشگاه ستاد فعالیت های جهادی را تشکیل داده اند،افزود:همچنین طی سال گذشته قریب به ۴۵۰ اردو در حوزه سلامت برگزار شده است.

تاج فرد با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها بیان کرد:ارتقاء سلامت، آموزش، تغییر باورهای غلط و ایجاد باورهای درست از مهم ترین اهداف این اردوها است.

دبیر ستاد گروه های جهادی وزارت بهداشت و درمان با تأکید بر اینکه باید در حوزه پیشگیری و آموزش بیشتر ورود کنیم،اظهار کرد: باید مردم باورهای نادرست خود را اصلاح کنند تا سلامتی نیز ارتقاء یابد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده توسط این گروه ها بیان کرد:گروه های جهادی در تمامی رشته ها اعم از تخصصی و غیر تخصصی ورود می کنند.

تاج فرد محرومیت و کم برخورداری را یکی از شاخصه های مورد نظر برای اعزام این گروه ها دانست و گفت: در حوزه سلامت دهان و دندان، توسعه کلینیک های سیار دندان پزشکی در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد گروه های جهادی وزارت بهداشت و درمان افزود:طی مرداد ماه سال گذشته ۸۰ دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل داده شده که مشغول ارائه خدمت در مناطق محروم هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد به دو برابر افزایش خواهد یافت،گفت:تاکنون دو عدد از این کلینیک ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار گرفته که توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/غ

۸۰ دستگاه کلینیک دندان پزشکی سیار در مناطق محروم ارائه خدمت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.