سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۱۳ پرونده تعاونی مسکن قزوین به دستگاه قضا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: پرونده ۱۳ تعاونی مسکن استان برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها به دادگستری ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: با توجه به ساختار و شرایط حاکم بر برخی تعاونی‌های مسکن نمی‌توان امیدوار بود به این زودی مشکلات آن‌ها حل شود.

بابایی اضافه کرد: تعدادی از پیمانکاران تعاونی‌ها براساس رای مرجع قضایی ورشکسته اعلام شده اند و نمی‌توان با یک و دو جلسه وضعیت آن‌ها را تعیین و تکلیف کرد.

وی ادامه داد: برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن به یک تصمیم گیری ضربتی و خارج از حیطه وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه نیازمند هستیم چرا که این دستگاه به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر نمی‌آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: اگر این روند ادامه یابد طی سال‌های آینده شاهد مشکلات جدیدی در تعاونی‌های در حال ساخت استان خواهیم بود، چون از یک سو قیمت مصالح هر روز افزایش یافته است و از سوی دیگر اعتماد به اعضای هیات مدیره و حتی استقبال برای عضویت در هیات مدیره‌ها نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن به یک تصمیم گیری ضربتی نیاز است

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.