سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاز رسانی به ۱۳ روستای بخش ارژن شیراز

فرماندار شیراز گفت: ۱۳ روستای بخش ارژن شیراز تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در بازدید از روستا‌های بخش ارژن با تاکید بر انتقال طرح‌های گازرسانی در روستاها، گفت: از تعداد ۷۸ روستای بخش ارژن ۳۰ روستا دارای نعمت گاز در این بخش است که با پیگیری شرکت گاز تا پایان امسال ۱۳ روستا در دهستان قره چمن و ارژن گاز رسانی می‌شود.

وی افزود: با گرفتن قول مساعد از شرکت گاز شهرستان شیراز ۲ پروژه گاز رسانی شامل ۹ روستای بنگر، کره بس، بنه زرد، بیستون، مختار آباد، تل کره ای، نجف آباد، ملک آباد، بید قطار با پیشرفت ۶۰ درصدی تا پایان دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

عالیشوندی اظهار کرد: همچنین دو روستای مراد آباد و کربلایی محمد علی بنرود در صورت رفع موانع اجرایی در قالب طرح مذکور اجرا و گاز رسانی خواهد شد.

وی در ادامه، بیان کرد: خشکسالی در منطقه و روستا‌های بخش ارژن معیشت مردم منطقه را دچار اجبار برای مهاجرت کرده چرا که تنها اشتغال مردم باغداری و دامداری است و کمبود منابع آبی باعث خشک شدن بسیاری از درختان باغی است.

فرماندار شیراز، همچنین اداره آبفا روستایی را مکلف کرد پروژه انتقال آب آشامیدنی را از روستای سبوک تا روستای بگدانه تا دهه مبارک فجر عملیاتی کند تا مردم روستای بگدانه بتوانند از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

گفتنی است بخش ارژن دارای ۷۸ سکونتگاه است این بخش دارای سه دهستان قره چمن، دشت ارژن، کوهمره سرخی است.

جمعیت این بخش طبق آمار سرشماری بالغ بر ۳۰ هزار نفر است.
انتهای پیام/ر

بازدید فرماندار شیراز از روستا‌های بخش ارژن 

برچسب ها: گاز ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.