سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی در دستگاه های اجرایی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف است ۲۰ تا ۳۰ درصد از هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی را کاهش داده و هرگونه افزایش مصرف را گزارش نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  درویش امیری استاندار زنجان در اولین نشست هم اندیشی مدیران استان،ضمن تاکید بر همبستگی و همدلی همه مدیران در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان وایستادگی در برابر فشار‌های اقتصادی تحمیل شده، بر لزوم کنترل مصرف و عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعات اداری تاکید کرد.

استاندار زنجان اهمیت مدیریت بهینه مصرف انرژی برق را در شرایط کنونی دو چندان عنوان کرد و گفت: به دلیل کاهش آب ذخیره شده درپشت سد‌ها، میزان تولید برق نیزدر کشور کاهش یافته و میزان مصرف رشد قابل ملا حظه‌ای داشته است. به همین دلیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف است ۲۰ تا ۳۰ درصد از هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی را کاهش داده و هرگونه افزایش مصرف را گزارش نماید.

وی تصریح کرد: باعنایت به ابلاغ برنامه‌ها و ضوابط اجرایی طرح کاهش مصرف انرژی برق در تابستان جاری، کلیه دستگاه ها، موسسات و نهاد‌های دولتی وغیردولتی نسبت به مدیریت انرژی در ادارات و زیر مجموعه‌های خود از طریق اتخاذ تدابیرلازم ازجمله کنترل مصرف و عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعات کاری و خاموش نمودن سامانه‌های سرمایشی و روشنایی غیرضرور بعد از ساعات اداری، مصرف انرژی را مدیریت نمایید.
 
وی افزود: تمامی ادارات استانی، شهرستانی وبخشی ضمن کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی خود در سال جاری، نسبت به پرداخت معوقات سنوات گذشته هزینه‌های آب، برق و گازدستگاه مربوطه سریعا" اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ن
 

اولین نشست هم اندیشی مدیران استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.