معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان از جا به جایی 25 درصد مصرف انرژی ادارات از ساعات پیک بار برق خبر داد.

جا به جایی 25 درصد مصرف انرژی ادارات از ساعات پیک بار برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس جوادی معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان ضمن قدردانی از دستگاه های دولتی همکار گفت: خوشبختانه از تعداد 94 دستگاه دولتی تعداد 76 اداره استان زنجان کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف از یک تا 86 درصد داشته اند که جای تقدیر دارد .

وی افزود: با تغییر ساعات کاری ادارات وشروع آن از ساعت 6:30 صبح ، یک ساعت از مصارف انرژی ادارات ، از مصرف انرژی پیک روز استان(11 الی 15) خارج شد، به طوری که مقایسه مصرف انرژی در ساعت 14:00 روز شروع طرح با روز قبل آن حدود 19.5 درصد  و روز مشابه آن در هفته قبل حدود 25.5 درصد جابجایی مصرف رخ داد .

جوادی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعرفه اوج‌باری کنتوربرق ادارات برای ساعات 11 الی 15 تنظیم گردیده است ، تغییر ساعات ادارات باعث شد تا یک ساعت از مصرف ادارات از تعرفه اوج باری خارج شده و به تعرفه میان باری منتقل شود که نتیجه آن کاهش هزینه برق مصرفی ادارات بود.

وی خاطرنشان کرد: تحلیل ها نشان می دهد که تغییر ساعات کار ادارات می تواند در کاهش پیک بار روز استان موثر واقع شود، به شرط آن که با توصیه های مدیریت مصرف انرژی همراه باشد که در غیر این صورت اثر مثبت آن می تواند خنثی شود.

استقرار تلویزیون اطلاع رسانی وزارت نیرو در ستاد شرکت توزیع برق استان زنجان

همچنین  در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی مدیر کل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو و با هدف ارایه راهکارهای مدیریت مصرف بهینه برق وآب ، یک دستگاه تلویزیون مجهز به کانال ارتباطی آنلاین با وزارت نیرو درمحل ستاد این شرکت نصب و راه اندازی شد.

با استقرار این تجهیز ، پرسنل و مراجعین به این شرکت در محل ورودی با مطالب مفید و راهکارهای صحیح نحوه اصلاح الگوی مصرف آب و برق آشنا می شوند و نیز از آخرین اخبار مهم وزارت نیرو مطلع می شوند.

انتهای پیام/ن

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.