سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تنیس روی میز:

فدراسیون هیچ تفاوتی بین تیم بانوان و آقایان قائل نشده است

ندا شهسواری گفت: فدراسیون هیچ تفاوتی بین تیم بانوان و آقایان قائل نشده است و حتی اردو‌ها از نظر زمانی یکسان بوده است.

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نزدیک یک سال به طور مستمر  در اردوهای مختلف  حضور داشتیم. اردوهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در مسابقات جهانی سوئد تفکر همه مبنی بر سقوط ایران از دسته 2 به دسته 3 بود. نتایج خوبی در مسابقات جهانی سوئد کسب کردیم به گونه ای که اگر یکی، 2 بازی بیشتری را برنده می شدیم می توانستیم به لیگ دسته یک صعود کنیم.

حضور ملی پوشان تنیس روی میز در رقابت های مختلف

او گفت: در طول یک سال گذشته تیم ملی درمسابقات جهانی سوئد ، مسابقات لیگ ، مسابقات کره شمالی و یک اردوی  10 روزه در کوبا شرکت کرده است. چند روز گذشته نیز اولین دوره مسابقات تور ایرانی دختران را  پشت سر گذاشتیم. اکنون هم در اردوی  تهران به سر می بریم که در تاریخ 21 مرداد به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شویم. هنوز رقبای ما در بازی ها مشخص نیستند.

رضایت از اردوهای برگزار شده

شهسواری گفت: از اردو ها و مسابقات اعزام شده راضی هستیم. در طول این مدت بازیکنان به حال خود رها نشده اند و به طور مستمر در تمرین و بدنسازی شرکت کردند.  به مسابقات تور و توپ در کشور های مختلف اعزام شدیم و توانستیم تجربیات خوبی  کسب کنیم. فدراسیون هیچ تفاوتی بین تیم بانوان و آقایان قائل نشده است و حتی اردوها از نظر زمانی یکسان بوده است.

او افزود: همیشه تورنومنت های مختف تور و توپ برقرار است اما به علت مشکلات اقتصادی، فدراسیون نمی تواند بازیکنان را به همه ی مسابقات اعزام کند. بازیکنان باید در کنار فدراسیون تلاش خود را برای فراهم کردن هزینه ها کنند تا بتوانند در تور و توپ  های مختلف شرکت کنند و با توجه  به امتیازات خود در بازی های توپ  و تور شرکت کنند و رنکینگ خود را بهبود دهند.

اولین دوره مسابقات تور ایرانی در اصفهان

ملی پوش تیم ملی بیان کرد :مسابقات تور ایرانی در سطح بالا برگزارشد. سطح مسابقات داخلی دختران حدود 2 سال است که ارتقا پیدا کرده است. بین بازیکنان از نظر سطح بازی رقابت نزدیکی وجود دارد که به دلیل تمرین های مکرر در اردوهای تیم ملی است. بازیکنان به راحتی  بازی های یکدیگر را در مسابقات حدس می زنند.

 او گفت: به همه ی مسئولان و مردم  اعلام می کنم که ورزشکاران در هر رشته ای تلاش خود را می کنند. تنیس روی میز یک رشته بسیار حساس است. در بازی های آسیایی جاکارتا حریف های قدرتمند وجود دارد. اگر نتوانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم از ما ناراحت نشوند چرا که تمام تلاش خود را انجام داده ایم.


بیشتر بخوانید: کیوانی: اولین سهمیه ۴ نفره برای تنیس روی میز بانوان رقم خورد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.